تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

بیش از ۱۰ هزار نفر دوره‌های آموزشی را در مراکز فنی و حرفه‌ای لرستان طی کرده‌اند

  • کد خبر : 121668
  • 24 خرداد 1400 - 10:04

علی آشتاب در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: آموزش زیربنای در هر کار است و هزینه نیست، هزینه‌ای که برای آموزش می‌شود یک سرمایه‌گذاری است. وی تصریح کرد: کارآفرینان و جوانان جویای کار ما طبیعتاً نیاز به آموزش و ارتقای مهارت دارند. آشتاب گفت: سال گذشته با توجه به همکاری مشترکی که با فنی و […]

علی آشتاب در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: آموزش زیربنای در هر کار است و هزینه نیست، هزینه‌ای که برای آموزش می‌شود یک سرمایه‌گذاری است.

وی تصریح کرد: کارآفرینان و جوانان جویای کار ما طبیعتاً نیاز به آموزش و ارتقای مهارت دارند.

آشتاب گفت: سال گذشته با توجه به همکاری مشترکی که با فنی و حرفه‌ای وجود داشت البته با توجه به محدودیت کرونایی ۱۰ هزار و ۸۵۲ نفر دوره‌های آموزشی را در مراکز فنی و حرفه‌ای طی کرده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان خاطرنشان کرد: اعتقاد ما بر این است حتی کسانی که در مراکز کاریابی ثبت‌نام می‌کنند با توجه به استعدادسنجی که صورت می‌گیرد نیاز به آموزش شناسایی می‌شود و تفاهم‌نامه‌ای با فنی و حرفه‌ای بسته شده و آن‌ها را معرفی می‌کنیم که آموزش لازم را ببینند.

آشتاب اضافه کرد: یکی از مهمترین مشکلات جامعه جویای کار ما ضعف مهارتی آن‌ها است چون آموزشی که در دانشگاه می‌بینند جنبه تئوری دارد.

وی بیان کرد: به خاطر اینکه بتوان بین تئوری و عملی یک ارتباط و پیوند ایجاد کرد بهره‌مندی از ظرفیت آموزش فنی و حرفه‌ای می‌تواند مثمر ثمر که این تفاهم‌نامه هدف اصلی آن همین موضوع است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=121668

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.