تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

دستگیری اعضای باندهای سرقت در خرم‌آباد و بروجرد

  • کد خبر : 121676
  • 24 خرداد 1400 - 16:16

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از خبرگزاری مهر، مأموران انتظامی لرستان در عملیات‌های جداگانه ای موفق به دستگیری اعضای باندهای سرقت در شهرهای بروجرد و خرم آباد شدند. دستگیری اعضای باند سارقان حرفه‌ای خودرو در بروجرد سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان در سخنانی بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت […]

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از خبرگزاری مهر، مأموران انتظامی لرستان در عملیات‌های جداگانه ای موفق به دستگیری اعضای باندهای سرقت در شهرهای بروجرد و خرم آباد شدند.

دستگیری اعضای باند سارقان حرفه‌ای خودرو در بروجرد

سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان در سخنانی بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در سطح شهر «بروجرد»، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی ۳ نفر اعضای این باند را در شهر بروجرد حین انجام امور اوراق و سند نمره کردن یک دستگاه خودرو شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه سارقان در تحقیقات صورت گرفته به ۲۰ فقره سرقت خودرو اعتراف کردند، گفت: متهمان همراه پرونده تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

دستگیری سارق قاپ زن با ۱۱ فقره سرقت در خرم آباد

سرهنگ عباس نظری رئیس پلیس آگاهی لرستان نیز در سخنانی گفت: درپی چندین فقره قاپ زنی در سطح شهرستان خرم آباد و ایجاد جو نا امنی در بین شهروندان، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات گسترده‌ای را به صورت محسوس و نامحسوس انجام دادند که نهایتاً منجر به شناسایی سارق حرفه‌ای قاپ زن که دارای سوابق متعدد کیفری در سرقت است شده و با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت داده شد.

رئیس پلیس آگاهی لرستان ادامه داد: متهم دستگیر شده در بازجویی فنی پلیس و مواجهه شدن با دلایل و مستندات به ۱۱ فقره سرقت کیف قاپی معترف که محل‌های سرقت بازسازی و مالباختگان شناسایی شدند.

سرهنگ نظری ضمن توصیه به شهروندان درخصوص رعایت نکات پیشگیرانه اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

انهدام باند سارقان موبایل قاپ در بروجرد

سرهنگ سید علی میر احمدی جانشین فرمانده انتظامی لرستان در سخنانی بیان داشت: در پی شکایت چند شهروند مبنی بر موبایل قاپی در سطح شهر بروجرد، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با کارهای اطلاعاتی ۳ سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و از آنان ۲۰ دستگاه انواع گوشی سرقتی کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات اولیه به جرم خود اعتراف و تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ میراحمدی ضمن هشدار به هنجارشکنان گفت: شهروندان جهت پیشگیری از سرقت اموال خود هر گونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=121676

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.