تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

غیبت مردم در صحنه انتخابات هیچ توجیه اقتصادی ندارد

  • کد خبر : 121680
  • 24 خرداد 1400 - 20:17

سردار مرتضی کشکولی در نشست بصیرتی که امروز ۲۴ خردادماه در مصلی نماز جمعه بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: ملت ایران در زمان طاغوت قدرت هیچ‌گونه انتخابی نداشتند و شاه را استعمارگرانی که در کشور نفوذ داشتند انتخاب می‌کردند و مردم در سرنوشت خود دخالتی نداشتند. وی تصریح کرد: با پیروزی انقلاب سرنوشت کشور به […]

سردار مرتضی کشکولی در نشست بصیرتی که امروز ۲۴ خردادماه در مصلی نماز جمعه بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: ملت ایران در زمان طاغوت قدرت هیچ‌گونه انتخابی نداشتند و شاه را استعمارگرانی که در کشور نفوذ داشتند انتخاب می‌کردند و مردم در سرنوشت خود دخالتی نداشتند.

وی تصریح کرد: با پیروزی انقلاب سرنوشت کشور به دست ملت افتاد و تاکنون انتخابات بسیاری برگزار شد و ملت در تعیین سرنوشت خود دخالت دارند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان خاطرنشان کرد: دشمنان با نظام مقدس جمهوری اسلامی خصومت دارند و قصد ضربه زدن به انقلاب و ملت را دارند.

سردار کشکولی اضافه کرد: اگر در تاریخ بیش از ۴۰ ساله انقلاب مردم در صحنه حضور نداشتند امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار نبود.

وی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه انتخابات دستاوردهای بزرگی برای کشور دارد، بیان کرد: ملت ایران برای اقتدار نظام شهدا و جانبازان و آزادگان بسیاری تقدیم کردند و امروز باید با حضور معجزه‌گر خود دشمنان را ناامید کنند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان ادامه داد: امن‌ترین و مستقل‌ترین کشور جهان ایران اسلامی است و این مهم به‌واسطه حضور پرشور مردم محقق شده است.

سردار کشکولی عنوان کرد: در جنگ اقتصادی دنیا علیه ایران بسیج شده و تحریم‌های ظالمانه باعث شده مشکلات اقتصادی داشته باشیم که پایداری ملت ایرانان در مقابل تحریم‌ها باعث شکست دشمنان شده است.

وی اظهار کرد: امروز کشور ما به یک رئیس‌جمهور قوی و مردمی نیاز دارد تا گشایش اقتصادی ایجاد شود، غیبت مردم در صحنه انتخابات هیچ توجیه اقتصادی ندارد و فقط به نفع دشمنان خواهد بود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تصریح کرد: رأی ندادن ملت باعث خوشحالی دشمنان خواهد شد و آنان به اهداف شوم خود خواهند رسید، جمهوری اسلامی به یمن حضور مقدس ملت در صحنه دشمنان را شکست خواهد داد و با پیروزی این انتخابات را پشت سر خواهد گذاشت.

سردار کشکولی خاطرنشان کرد: رأی ملت ایران بی‌اثر نیست و بسیار اثربخش است و تبلیغات سو دشمنان در بی‌اثری رأی مردم یک توطئه است.

وی اضافه کرد: امروز یک تکلیف بر دوش ماست و باید بدون توجه به تبلیغات سو دشمنان یک رئیس‌جمهور قوی انتخاب کنیم، اگر یک دولت حزب الهی و قوی روی کار باشد تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی حل‌وفصل خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بیان کرد: ایران اسلامی در طول تاریخ فراز و نشیب‌های بزرگی را پشت سر گذاشته است، امروز کشور به مشارکت ملت در انتخابات نیاز دارد تا اقتدار نظام حفظ شود.

سردار کشکولی ادامه داد: امروز سرنوشت چهارساله کشور باید به دست کسی سپرده شود که اقتدار نظام اسلامی را حفظ کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=121680

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.