تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

یک بازیکن جدید به تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد پیوست

  • کد خبر : 133111
  • 14 شهریور 1401 - 20:22

  مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم‌آباد گفت: علی فاتح با عقد قرارداد رسمی برای بازی در رقابت‌های فصل جاری فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور به این تیم پیوست. به گزارش میرملاس “احسان ناصر” اظهار کرد: فاتح سابقه بازی در تیم‌های فجر سپاسی شیراز، آلومینیوم اراک و پارس جنوبی جم را در کارنامه خود دارد […]

 

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم‌آباد گفت: علی فاتح با عقد قرارداد رسمی برای بازی در رقابت‌های فصل جاری فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور به این تیم پیوست.

به گزارش میرملاس “احسان ناصر” اظهار کرد: فاتح سابقه بازی در تیم‌های فجر سپاسی شیراز، آلومینیوم اراک و پارس جنوبی جم را در کارنامه خود دارد و در پست مهاجم بازی می کند.

وی گفت: پیش از این محمدرضا زینال‌خیری، محمود شفیعی، محمد پورمحمد، سید جلال عبدی، سینا حاتمی، علی خرم‌آبادی، مهران امیری، پوریا غلامی، حمید کاظمی، ایمان باصفا ، سجاد حیدری، میلاد کمندانی، کمال‌الدین نیک خوی، کوروش ملکی، مجتبی لطفی، بابا محمدی، مهرداد هدایتیان و علیرضا رحمتی با عقد قراردادهای جداگانه به خیبر پیوستند.

خیبر خرم‌آباد در نخستین روزهای فصل جدید لیگ دسته اول و در آستانه هفته سوم رقابت‌ها، با مشکل مصدومیت دو بازیکن کلیدی خود مواجه شده است، در آخرین تمرینات تیم، مینیسک سجاد حیدری آسیب‌ دید و بابا محمدی در بازی با فجر سپاسی دچار شکستگی دست شد تا این مهاجمان از ترکیب تیم دور بمانند.

مصدومیت حیدری و محمدی جدی است و طبق نظر اولیه پزشکان، حدود ۲ ماه از میادین دور خواهند بود.

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد با هدایت فراز کمالوند در فصل جاری با ۲ بازی و ۲ تساوی، یک گل زده و یک گل خورده و ۲ امتیاز در رده یازدهم جدول ۱۸ تیمی لیگ یک قرار دارد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=133111

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.