تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

سوگواره “احلی من العسل” در لرستان برگزار شد

  • کد خبر : 138700
  • 02 مرداد 1402 - 23:55

  به گزارش میرملاس سوگواره «احلی من العسل» ویژه دانش آموزان روز دوشنبه در شهرهای مختلف لرستان برگزار شد.  مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در این مراسم اظهار داشت: هرساله جوانان و نوجوانان در سوگ شهادت حضرت قاسم(ع ) و دیگر شهدای کربلا به اجرای این برنامه معنوی می پردازند. رضا عزتی افزود: حضرت قاسم […]

 

به گزارش میرملاس سوگواره «احلی من العسل» ویژه دانش آموزان روز دوشنبه در شهرهای مختلف لرستان برگزار شد.

 مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در این مراسم اظهار داشت: هرساله جوانان و نوجوانان در سوگ شهادت حضرت قاسم(ع ) و دیگر شهدای کربلا به اجرای این برنامه معنوی می پردازند.

رضا عزتی افزود: حضرت قاسم تا پای جان از ولایت و امام زمان خویش دفاع کرد و نوجوانان و دانش آموزان امروز نیز با حضور در این مراسم خود را پیرو مکتب ایثار و از خودگذشتگی می دانند بنابراین دشمن می داند هیچ جایگاهی در دل این قشر ندارد.

امین رسولی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان نیز اظهار داشت: آشنایی با قاسم بن الحسن (ع)، شهدای نوجوان دوران هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم همچنین ترویج روحیه استکبار ستیزی بین دانش آموزان از اهداف برگزاری این همایش است.

گفتنی است این سوگواره هر ساله با هدف معرفی نقش الگویی شهدای نوجوان کربلا به ویژه حضرت قاسم بن الحسن(ع) به صورت همزمان با سراسر کشور در ماه محرم برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=138700

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.