تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

صدای خرد شدن استخوان‌های تمدن پوسیده غرب به گوش می‌رسد

  • کد خبر : 139996
  • 27 آبان 1402 - 12:16

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سید نواب موسوی ظهر امروز در تجمع مردمی این شهرستان در دفاع از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: جنگ ما با اسراییل یک جنگ بنیادی است. وی خاطرنشان کرد: منطق قرآن این است که مسلمانان امت واحده […]

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سید نواب موسوی ظهر امروز در تجمع مردمی این شهرستان در دفاع از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: جنگ ما با اسراییل یک جنگ بنیادی است.

وی خاطرنشان کرد: منطق قرآن این است که مسلمانان امت واحده هستند و رنگ و نژاد و مرز نمی‌تواند بین آن‌ها فاصله ایجاد کند، منطقی که به ما آموخته بدترین دشمن مسلمانان، یهود است.

مدرس حوزه‌های علمیه لرستان با بیان اینکه وجه مشترک ما با مردم فلسطین مبارزه با رژیم صهیونیستی است، افزود:  ما غزه را خط مقدم در جنگ با اسراییل می‌دانیم.

موسوی بیان داشت: ما با اسراییل پدرکشتگی و برادر کشتگی داریم، رژیم منحوسی که به عنوان یک عنصر خرابکار مستقیم یا نیابتی همواره در مقابل اهداف و منافع ما بوده و هست.

وی با تاکید بر اینکه ما با اسرائیل دشمن هستیم به خاطر منافع ملی، افزود: اگر کودکی در غزه امروز می‌میرد، ما در گوشه گوشه ایران به این کودک مدیونیم چرا که در خط مقدم مبارزه با اسرائیل قرار دارد و با دشمن مشنرک ما می‌جنگد.

مدرس حوزه‌های علمیه لرستان ادامه داد: برخی‌ها فراموشی گرفته با نمی‌دانند و یا دچار تحلیل غلط می‌شوند و می‌گویند مردم ایران خسته شده‌اند، شعار «مرگ بر اسرائیل» این مردم را بشنوید که نشان از نعره‌هایی است که از خرم‌آباد، از لرستان، از ایران و از محور مقاومت تا کاخ سفید را می‌لرزاند.

موسوی تصریح کرد: مردم عزیز شما امروز خرابه‌های غزه و کودکان بی‌پناه و تکیه کرده به اعتقادات را می‌بینید، اما در کنار خرابه‌های غزه صدای خرد شدن استخوان‌های تمدن پوسیده غرب را بشنوید که به گوش می‌آید، صدای نابودی شیشه عمر استکبار یعنی اسرائیل به گوش می‌رسد.

وی با بیان اینکه صبر مستضعفان عالم لبریز شده، خاطرنشان کرد: مختصات جغرافیای عالم را ببینید، هر کسی که ذره‌ای انسانیت و شرافت دارد، امروز اسرائیل را دشمن انسانیت می‌داند.

مدرس حوزه‌های علمیه لرستان گفت: ما بزرگترین سلاح را به مردم حماس دادیم و آن سلاح، روحیه ایستادگی و مقاومت و صبری است که از امامین و انقلاب یاد گرفته‌اند.

پایان پیام/

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=139996

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.