تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

برگزاری لیگ شنای غرب کشور به میزبانی لرستان

  • کد خبر : 140000
  • 28 آبان 1402 - 0:12

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از خبرگزاری فارس از بروجرد، اولین گردهمایی مربیان شنای درجه یک و دو غرب کشور برای اولین بار در کشور به میزبانی هیئت شنای لرستان با حضور سرمربی تیم ملی شنای جمهوری اسلامی ایران گامر دیلانچیان و ۷۰ مربی فعال در عرصه شنا، روز جمعه در سالن […]

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از خبرگزاری فارس از بروجرد، اولین گردهمایی مربیان شنای درجه یک و دو غرب کشور برای اولین بار در کشور به میزبانی هیئت شنای لرستان با حضور سرمربی تیم ملی شنای جمهوری اسلامی ایران گامر دیلانچیان و ۷۰ مربی فعال در عرصه شنا، روز جمعه در سالن همایشات فرمانداری بروجرد برگزار شد.

در افتتاح این گردهمایی که با حضور معاون قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان و رئیس هیات شنای لرستان و جمعی از پیشکسوتان و مسئولان فرهنگی و علمی برگزار شد.

در این گردهمایی علاوه بر افزایش دانش مربیان درجه یک و دو غرب کشور به بررسی نقات ضعیف و قوت شنای استان‌های غربی کشور با حضور ۷۰ مربی سطح یک و دو پرداخته شد.

رئیس هیأت شنای لرستان در این مراسم با اشاره‌ به ظرفیت مطلوب استان در پرورش استعدادهای ورزشی در رشته شنا و واترپلو، اظهار کرد: تا پایان سال شاهد برگزاری لیگ شنای غرب کشور به میزبانی لرستان خواهیم بود.

محمد فتحی بیرانوند، گفت: با توجه به شرایط و موقعیت جغرافیایی زاگرس نشینان، ساکنان زاگرس از قدرت بدنی بالایی برخوردار هستند، در واقع ساختار بدنی آنها متناسب با ساختار شناگران حرفه‌ای است.

وی تاکید کرد: انتظار داریم سرمربی شنای کشور در استعداد یابی به این ویژگی زاگرس نشینان توجه کند.

رئیس هیأت شنای لرستان گفت: خواسته دیگری هم که دارم این است که با اعزام مربیان کشوری شرایط لازم را جهت ارتقاء سطح دانش مربیان لرستانی که نقش مهمی در توسعه رشته ورزشی شنا دارند، فراهم کند.

معاونت قهرمانی اداره کل ورزش استان نیز در این مراسم گزارشی از عملکرد خوب ورزشکاران لرستان در بازی‌های آسیایی هانگژو ارائه کرد و افزود: با توجه به برنامه ریزی‌های خوب اداراه کل ورزش در آینده شاهد افتخارات خوبی در زمینه قهرمانی خواهیم بود.

فرهاد دیناروند گفت: اداره ورزش و جوانان در راستای پیشرفت شنای استان با هیئت شنا همکاری و تعامل لازم را خواهد داشت.

پایان پیام/

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=140000

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.