تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

اعضای سه گروه شکارچی متخلف در لرستان دستگیر شدند

  • کد خبر : 140062
  • 20 آذر 1402 - 23:54

  مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: محیط‌بانان منطقه حفاظت شده اشترانکوه و شهرستان ازنا موفق به دستگیری اعضای سه گروه شکارچی متخلف و کشف سه قبضه سلاح شکاری قبل از هرگونه تخلفی شدند. به گزارش میرملاس علی سالاروند بیان کرد: محیط‌بانان منطقه حفاظت شده اشترانکوه به صورت شبانه روزی در حال پایش منطقه هستند […]

 

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: محیط‌بانان منطقه حفاظت شده اشترانکوه و شهرستان ازنا موفق به دستگیری اعضای سه گروه شکارچی متخلف و کشف سه قبضه سلاح شکاری قبل از هرگونه تخلفی شدند.

به گزارش میرملاس علی سالاروند بیان کرد: محیط‌بانان منطقه حفاظت شده اشترانکوه به صورت شبانه روزی در حال پایش منطقه هستند که در حین گشت و کنترل متوجه حضور ۲ گروه شکارچی متخلف در منطقه شدند و بلافاصله نسبت به دستگیری متخلفین اقدام کردند.

وی ادامه داد: از متخلفین۲ قبضه سلاح شکاری به همراه تعدادی فشنگ مربوطه‌ کشف و ضبط شده است.

سالاروند عنوان کرد: همچنین محیط‌بانان این شهرستان با همراهی محیط‌بانان پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا موفق به دستگیری یک گروه شکارچی متخلف شدند و از آنها یک قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند که صورتجلسه اولیه تخلفات، تنظیم و پرونده قضایی تشکیل برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

وی از همه دوستداران محیط زیست و حیات وحش تقاضا کرد:در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن گویای ۱۵۴۰ تماس حاصل نمایند.

به گزارش ایرنا امسال ۴۷۷ پرونده تخلف زیست محیطی در این استان تشکیل، ۵۰۳ نفر دستگیر و تاکنون ۱۰۴ پرونده مختومه شده است و مابقی نیز در حال رسیدگی هستند.

میزان ضرر و زیان وارده به محیط زیست استان در این پرونده ها هشت میلیارد و ۴۵۸ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال بوده که تاکنون از این میزان ۲ میلیارد و ۵۲۰ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال وصول شده است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=140062

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.