تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

روزانه ۵۵ هزار متر پارچه در کارخانه نساجی بروجرد تولید می‌شود

  • کد خبر : 140127
  • 14 دی 1402 - 19:30

  رئیس اداره صمت بروجرد گفت: روزانه ۵۵ هزار متر پارچه در کارخانه نساجی شهرستان تولید می‌شود. به گزارش میرملاس محمد اصل مرز اظهار کرد: بیش از سه هزار میلیارد ریال تسهیلات ریالی و ارزی برای خرید و تجهیز ماشین‌آلات و پرداخت بدهی‌های معوق توسط دولت سیزدهم به این واحد بزرگ تزریق شده است. وی […]

 

رئیس اداره صمت بروجرد گفت: روزانه ۵۵ هزار متر پارچه در کارخانه نساجی شهرستان تولید می‌شود.

به گزارش میرملاس محمد اصل مرز اظهار کرد: بیش از سه هزار میلیارد ریال تسهیلات ریالی و ارزی برای خرید و تجهیز ماشین‌آلات و پرداخت بدهی‌های معوق توسط دولت سیزدهم به این واحد بزرگ تزریق شده است.

وی تصریح کرد: همچنین سال گذشته در راستای افزایش کمی و کیفی تولیدات این واحد صنعتی ماشین‌آلات جدید مورد نیاز با دریافت تسهیلات ارزی از خارج کشور تأمین و نصب شد.

رئیس اداره صمت بروجرد خاطرنشان کرد: بیش از ۱۰ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استانداری لرستان و فرمانداری شهرستان بروجرد برای حل مشکلات و هم‌افزایی ادارات دولتی پشتیبان از قبیل سازمان تأمین اجتماعی، دستگاه‌های خدمات رسان مانند گاز، آب، برق و امور مالیاتی برگزار شده است.

اصل مرز اضافه کرد: ۹ میلیون متر پارچه در ۹ ماهه سال جاری در کارخانه نساجی بروجرد تولید شده که این میزان تا پایان سال به بیش از ۱۳ میلیون متر خواهد رسید.

وی با بیان اینکه روزانه ۵۵ هزار متر پارچه در کارخانه نساجی بروجرد تولید می‌شود، افزود: نساجی بروجرد تا پیش از آغاز به کار دولت سیزدهم در ۲ فاز ریسندگی و بافندگی فعال بود.

رئیس اداره صمت بروجرد اضافه کرد: واحد دوزندگی و رنگرزی دیجیتال نساجی بروجرد سال گذشته در قالب طرح توسعه این واحد صنعتی با توجه به تأکیدات رئیس‌جمهور مبنی بر حمایت از تولید راه‌اندازی و افتتاح شد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=140127

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.