تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

استاندار لرستان: گزینشگران در عدالت نظام اداری تاثیرگذار هستند

  • کد خبر : 140131
  • 14 دی 1402 - 19:34

  به گزارش میرملاس فرهاد زیویار روز پنجشنبه در گردهمایی گزینشگران استان در سالن جلسات استانداری لرستان با تسلیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان بیان کرد: ما مرهون چراغ راهی هستیم که شهدا به ویژه سردار سلیمانی روشن نگه داشته اند. وی با بیان اینکه امروز ملت ایران و هر انسان آزاده ای عزادار شهدای اقدام […]

 

به گزارش میرملاس فرهاد زیویار روز پنجشنبه در گردهمایی گزینشگران استان در سالن جلسات استانداری لرستان با تسلیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان بیان کرد: ما مرهون چراغ راهی هستیم که شهدا به ویژه سردار سلیمانی روشن نگه داشته اند.

وی با بیان اینکه امروز ملت ایران و هر انسان آزاده ای عزادار شهدای اقدام تروریستی دشمنان اسلام در گلزار شهدای کرمان است اظهار داشت: کار گزینش سخت، حساس و مهم است که هر کسی به قادر انجام آن نیست.

وی ادامه داد: پروردگار بهترین انسان ها را به عنوان انبیا، ائمه الهی و شهدا قرار داده است که گزینش شدگانی توسط پروردگار هستند و ما نیز باید بر این اساس کار گزینش را انجام دهیم.

زیویار عنوان کرد: مقتدای همه گزینشگران باید امام علی(ع) باشد تا افراد توانمند و خوش سابقه انتخاب شوند.

وی افزود: این شغل حساس یک فلسفه وجودی دارد که در سال های اولیه انقلاب توسط امام راحل مورد تاکید و تذکر بود و فرمان تاریخی ایشان برای راه اندازی این تشکیلات به رسمی صادر شد.

وی بیان کرد: این تشکیلات به منظور بهره مندی و جذب نیروی انسانی متعهد، کارآمد و دارای دانش روز به منظور تحول اساسی در سیستم اداری راه اندازی شد.

استاندار لرستان گفت: افراد شایسته به معنای حقیقی باید در سیستم های اداری قرار بگیرند، حلقه های اندیشه ورز باید ساز و کارهای مهم در انتصابات را در نظر بگیرند و از طرفی موانع و مشکلات نیز باید برطرف شود.

زیویار در خصوص انتصابات در دستگاه های اجرایی افزود: بیشترین تاثیر را گزینشگران در شایسته سالاری و عدالت نظام اداری دارند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه گزینش کار حساس و سختی است اضافه کرد: گزینشگران باید بتوانند در مقابل انتظارات مردم به خوبی وظیفه خود را انجام دهند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=140131

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.