تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

سه هزار و ۷۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی بروجرد انجام شد

  • کد خبر : 140139
  • 14 دی 1402 - 19:40

  رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: سه هزار و ۷۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان ۹ ماهه سال جاری انجام شد. به گزارش میرملاس محمدعلی اصل مرزی روز پنجشنبه افزود: از این تعداد بازرسی انجام شده ۳۹۰ واحد صنفی متخلف شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند. وی افزود: این تعداد […]

 

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: سه هزار و ۷۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان ۹ ماهه سال جاری انجام شد.

به گزارش میرملاس محمدعلی اصل مرزی روز پنجشنبه افزود: از این تعداد بازرسی انجام شده ۳۹۰ واحد صنفی متخلف شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
وی افزود: این تعداد واحد صنفی متخلف به پرداخت ۲۶۳ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند.
رییس اداره صمت بروجرد بیان کرد: ۱۲ پروانه بهره برداری برای واحدهای صنعتی و ۴۳ جواز تاسیس برای واحدهای تولیدی امسال صادر شده است.
اصل مرزی اضافه کرد: در حوزه سوخت رسانی به بخش صنعت و معدن یک هزار مورد تاییدیه سهمیه سوخت صادر شد.
وی ادامه داد: همچنین در سال جاری ۴۶ مورد بازرسی از واحدهای دریافت کننده مواد اولیه از پتروشیمی ها و فولاد مبارکه به عمل آمد که متخلفان این حوزه شناسایی و پرونده آنها به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد یادآور شد: ۸۸ میلیارد ریال تسهیلات به ۱۴۳ واحد صنفی و تولیدی از محل بند (ب) تبصره (۱۶) در سال جاری پرداخت شد.
اصل مرزی تاکید کرد: همچنین در این مدت سهمیه تسهیلات شهرستان از محل بند(ب)تبصره (۱۸) ۷۵ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال بود، که به ۲۲ واحد تولیدی، صنعتی و صنفی بزرگ تزریق شد.

وی افزود: صدور یک هزار و ۴۰ مورد پروانه کسب توسط اتحادیه ها و برگزاری هشت نوبت جلسه کمیسیون نظارت بر واحدهای صنفی ۹ ماهه امسال در شهرستان انجام شد.

۶۵۰ واحد صنعتی در شهرستان بروجرد وجود دارد که ۴۵۰ واحد در حال فعالیت و تولید است، همچنین بیش از ۱۱ هزار واحد صنفی فعال در شهرستان است که سه هزار واحد آن بدون پروانه کسب فعالیت می‌کند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=140139

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.