تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

هشدار پلیس راه لرستان نسبت به لغزندگی و مه گرفتگی جاده‌ها

  • کد خبر : 140176
  • 22 دی 1402 - 21:01

  رئیس پلیس راه لرستان گفت: با توجه به بارش نزولات آسمانی تمامی جاده‌های استان لغزنده است و به رانندگان توصیه می‌شود از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند. به گزارش میرملاس  سرهنگ “محمد زارعی” اظهار داشت: با توجه به بارش نزولات آسمانی، تمامی محور‌های مواصلاتی استان به شدت لغزنده است و مه گرفتگی و محدودیت دید […]

 

رئیس پلیس راه لرستان گفت: با توجه به بارش نزولات آسمانی تمامی جاده‌های استان لغزنده است و به رانندگان توصیه می‌شود از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند.

به گزارش میرملاس  سرهنگ “محمد زارعی” اظهار داشت: با توجه به بارش نزولات آسمانی، تمامی محور‌های مواصلاتی استان به شدت لغزنده است و مه گرفتگی و محدودیت دید در محور‌های استان به ویژه گردنه‌ها وجود دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر محور‌های استان باز و تردد وسایل نقلیه صورت می‌گیرد، افزود: با توجه به بارندگی‌ها و لغزندگی جاده‌ها به رانندگان توصیه می‌شود از سفر‌های غیرضروری خودداری کرده و در صورت لزوم با رعایت نکات ایمنی، رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی را مد نظر داشته باشند.

رئیس پلیس راه لرستان تصریح کرد: به همه رانندگان توصیه می‌شود ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی از شتابزدگی وعجله حین رانندگی جدا خودداری کنند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=140176

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.