تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

انتصاب مدیر اجرایی چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در لرستان

  • کد خبر : 140200
  • 25 دی 1402 - 22:25

  مدیر اجرایی چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در لرستان منصوب شد به گزارش میرملاس مجتبی امینی، دبیر چهل و دومین جشنواره بین‌‌المللی فیلم فجر، طی حکمی “اعظم روانشاد” مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان را به عنوان دبیر این جشنواره در استان منصوب کرد. در این حکم آمده است: “جشنواره […]

 

مدیر اجرایی چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در لرستان منصوب شد

به گزارش میرملاس مجتبی امینی، دبیر چهل و دومین جشنواره بین‌‌المللی فیلم فجر، طی حکمی “اعظم روانشاد” مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان را به عنوان دبیر این جشنواره در استان منصوب کرد.
در این حکم آمده است:

“جشنواره بین‌المللی فجر با هدف معرفی و تقدیر از آثار برگزیده یک سال تلاش هنرمندانه و امید آفرین سینماگران خلاق ایرانی در جهت اعتلای تولیدات ملی، صیانت از هویت ملی مبتنی بر آموزه‌های اسلامی ایرانی، تقویت و حمایت از سینمای پویا و توسعه پایدار در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

نظر به ضرورت تحقق عدالت فرهنگی و ارتقای جایگاه استان‌ها در گام دوم انقلاب و با عنایت به سوابق توانمندی و تجربیات ارزنده سرکارعالی در عرصه مدیریت فرهنگی هنری به موجب این حکم به سمت مدیر اجرایی چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در استان مذکور منصوب می‌شوید.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=140200

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.