تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

خیر لرستانی ۵۵۰ میلیون ریال تجهیزات پزشکی به هلال احمر اهدا کرد

  • کد خبر : 140204
  • 26 دی 1402 - 21:09

  مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: خیر کوهدشتی ۵۵۰ میلیون ریال تجهیزات پزشکی خریداری و به بانک امانات این جمعیت اهدا کرد. به گزارش میرملاس محمد قدمی بیان کرد: “بهروز رفیعی” داوطلب و خیر کوهدشتی که از نیروهای جهادی فعال استان است، ۵۵۰ میلیون ریال کالا شامل ۹عدد ویلچر، سه عدد واکر تاشو، سه […]

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: خیر کوهدشتی ۵۵۰ میلیون ریال تجهیزات پزشکی خریداری و به بانک امانات این جمعیت اهدا کرد.

به گزارش میرملاس محمد قدمی بیان کرد: “بهروز رفیعی” داوطلب و خیر کوهدشتی که از نیروهای جهادی فعال استان است، ۵۵۰ میلیون ریال کالا شامل ۹عدد ویلچر، سه عدد واکر تاشو، سه تشک ویلچر، یک عدد تشک مواج و یک دستگاه ساکشن را به بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال‌احمر لرستان اهدا کرد.

وی با بیان اینکه این تجهیزات به صورت امانی و رایگان در اختیار متقاضیان و بیماران کمتر برخوردار قرار می گیرد افزود: خیران همواره در طول سال، هلال احمر را برای تجهیز و کمک به بیماران نیازمند، یاری و اقلام مورد نیاز را اهدا می‌کنند.

قدمی ادامه داد: با اهدای این تجهیزات، بیماران نیازمند در صورتی که نیاز به وسایل پزشکی داشته باشند، هر چه سریعتر در اختیار آنها قرار می گیرد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=140204

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.