تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

برنامه‌های دهه فجر خلاقانه و با محوریت تبیین انقلاب اسلامی باشد

  • کد خبر : 140219
  • 26 دی 1402 - 21:19

  استاندار لرستان بر لزوم برگزاری برنامه‌های خلاقانه و دوری از تکرار در برنامه‌ریزی دهه فجر تاکید کرد و گفت: برنامه‌های این دهه باید با تکیه بر فرهنگسازی در حوزه تبیین انقلاب اسلامی شکل بگیرد. به گزارش میرملاس فرهاد زیویار در جلسه شورای معاونین استانداری و با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به […]

 

استاندار لرستان بر لزوم برگزاری برنامه‌های خلاقانه و دوری از تکرار در برنامه‌ریزی دهه فجر تاکید کرد و گفت: برنامه‌های این دهه باید با تکیه بر فرهنگسازی در حوزه تبیین انقلاب اسلامی شکل بگیرد.

به گزارش میرملاس فرهاد زیویار در جلسه شورای معاونین استانداری و با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به منظور هماهنگی برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر برگزار شد، با اشاره به اینکه در برگزاری برنامه‌های مربوط به دهه‌فجر باید به سمت و سوی مردمی شدن این آئین‌ها پیش برویم، گفت: برای تأثیرگذاری بیشتر در کنار برنامه‌های پیشین، آئین‌های خلاقانه و ابتکاری هم وجود داشته باشد و در نهایت باید به هدف بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی دست پیدا کنیم.

استاندار لرستان بر دوری از تکرار در برنامه‌ریزی دهه فجر تاکید کرد و گفت: با توجه به همزمانی دهه فجر با ماه‌های رجب و شعبان، به عنوان یک فرصت مغتنم، وجه مذهبی برنامه‌های این دهه در نظر گرفته شود و ایستگاه‌ها و موکب‌های مختلف براساس ظرفیت‌های موجود برپا شود.

زیویار افزود: القای ناامیدی و تزریق حس ناامیدی در میان مردم جزو نقشه‌های دشمنان است که دنبال می‌کنند، در همین راستا باید برنامه‌ریزی و اقدامات جدی برای مقابله با این روش انجام پذیرد.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی لرستان با اشاره به اینکه توجه به مقوله جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف و به ویژه در حوزه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران و خدمات دولت در استان باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان قرار گیرد گفت: معاونین استاندار، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استان، فرمانداران با هماهنگی روابط عمومی استانداری لرستان، دستاورد‌های دولت و فعالیت‌های انجام شده در دهه فجر را از طریق رسانه‌ها به سمع و نظر مردم برسانند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=140219

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.