تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

سینما کیو در خرم‌آباد افتتاح می‌شود

  • کد خبر : 140237
  • 29 دی 1402 - 22:06

  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه مراحل آماده‌سازی «سینما کیو» مجتمع شهید آوینی خرم‌آباد به پایان رسیده و در آستانه افتتاح است گفت: راه‌اندازی سینما در این منطقه از شهر به منظور رعایت عدالت فضایی صورت گرفته است.   به گزارش میرملاس اعظم روانشاد بیان کرد: وجود سینما و پردیس‌های […]

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه مراحل آماده‌سازی «سینما کیو» مجتمع شهید آوینی خرم‌آباد به پایان رسیده و در آستانه افتتاح است گفت: راه‌اندازی سینما در این منطقه از شهر به منظور رعایت عدالت فضایی صورت گرفته است.

 

به گزارش میرملاس اعظم روانشاد بیان کرد: وجود سینما و پردیس‌های سینمایی در استان به منظور تقویت روابط فکری و اجتماعی مردم امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است.

وی با اشاره به اینکه بازار سینمای هنری تأثیر مثبت و معناداری بر ارتقای فرهنگی دارد، بیان کرد: سینما ابزاری برای انتقال فرهنگ در جامعه است و این عرصه می‌تواند در شناسایی کنش‌های اجتماعی و فرهنگی موثر باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ایجاد «سینما کیو» در منطقه یک خرم‌آباد گفت: مدیریت این سینما بر عهده «موسسه اهورا طنین زاگرس» است.

روانشاد افزود: با توجه به تغییر کاربری تنها سینمای این منطقه (سینما ایران)، وجود «سینما کیو» به عنوان یک پایگاه فرهنگی قطعا تاثیرات متعددی خواهد داشت.

وی گفت: امیدواریم شبکه زیرساختی مورد نیاز برای فعالیت در حوزه فرهنگ و هنر استان کامل شود و هنرمندان دغدغه زیرساختی نداشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: امروز تلاش ما بر این است این سالن به محیطی تبدیل شود که خانواده‌ها بدون دغدغه و با آرامش خاطر حضور یابند.

وی با بیان اینکه ظرفیت این سینما ۳۸۰ نفر است افزود: «سینما کیو» با بهترین متد طراحی و سیستم صوت و تصویر تجهیز و تکمیل شده است.

روانشاد با بیان اینکه مراحل آماده‌سازی این سینما اکنون به پایان رسیده است، افزود: آئین افتتاح «سینما کیو» به زودی برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=140237

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.