تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

افزایش ۲۵ درصدی تسهیلات ساخت مسکن به ازای هر فرزند

  • کد خبر : 140249
  • 29 دی 1402 - 22:11

  با هدف حمایت از فرزندآوری و جوانی جمعیت، وام ساخت مسکن به ازای هر فرزند زیر بیست سال و تا چهار فرزند ۲۵ درصد افزایش خواهدیافت. به گزارش میرملاس مدیر شعب بانک مسکن لرستان گفت: با اجرای طرح جوانی جمعیت رقم تسهیلات ساخت مسکن به ازای هر فرزند زیر بیست سال و تا چهار […]

 

با هدف حمایت از فرزندآوری و جوانی جمعیت، وام ساخت مسکن به ازای هر فرزند زیر بیست سال و تا چهار فرزند ۲۵ درصد افزایش خواهدیافت.

به گزارش میرملاس مدیر شعب بانک مسکن لرستان گفت: با اجرای طرح جوانی جمعیت رقم تسهیلات ساخت مسکن به ازای هر فرزند زیر بیست سال و تا چهار فرزند ۲۵ درصد افزایش خواهد یافت که این رقم در شهرستان‌ های خرم آباد و بروجرد تا ۶۸۰ میلیون تومان، در سایر شهرستان‌های استان تا ۴۸۰ میلیون تومان است که برای زوجین در خرم آباد و بروجرد تا یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان و برای سایر شهرستان‌ها دو برابر یعنی ۹۶۰ میلیون خواهد شد.

داریوش عالی پور اظهارداشت: رقم تسهیلات ساخت مسکن قبل از اجرای طرح جوانی جمعت در شهر‌های خرم آباد و بروجرد ۳۲۰ میلیون تومان، در سایر شهرستان‌های استان ۲۴۰ میلیون تومان بود که برای زوجین در خرم آباد و بروجرد ۶۴۰ میلیون و برای سایر شهرستان‌ها ۴۸۰ میلیون تومان بوده است.

وی در ادامه گفت: با هدف افزایش قدرت و توان بازپرداخت اقساط به ازای هر فرزند دو سال به مدت بازپرداخت اقساط اضافه می‌شود که حداکثر به مدت ۱۰ سال به بازپرداخت اقساط اضافه خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=140249

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.