تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

۱۶ فیلم سینمایی جشنواره بین‌المللی فجر در لرستان اکران می‌شود

  • کد خبر : 140253
  • 09 بهمن 1402 - 21:05

  معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، گفت: ۱۶ فیلم سینمایی جشنواره بین‌المللی فجر در این استان اکران می‌شود. به گزارش میرملاس رضا نیازی اظهار داشت: در ایام دهه فجر ۱۶ فیلم سینمایی چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در سینماهای استان اکران می‌شود. وی با بیان اینکه فیلم فجر یکی از […]

 

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، گفت: ۱۶ فیلم سینمایی جشنواره بین‌المللی فجر در این استان اکران می‌شود.

به گزارش میرملاس رضا نیازی اظهار داشت: در ایام دهه فجر ۱۶ فیلم سینمایی چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در سینماهای استان اکران می‌شود.

وی با بیان اینکه فیلم فجر یکی از رویدادهای جذاب و هنری ایام دهه مبارک فجر است و بر اساس هماهنگی‌های انجام شده این تعداد فیلم سینمایی در دو سالن سینما «کیو» خرم‌آباد و سینما «آزادی» بروجرد اکران و تقدیم نگاه علاقه‌مندان می‌شود.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند به‌منظور تهیه بلیت بهترین فیلم‌های تولیدی یک سال اخیر سینمای ایران در چهل و دومین دوره جشنواره فیلم فجر و نهمین دوره فیلم فجر در استان از تاریخ ۱۲ تا ۲۲ بهمن از طریق سامانه گیشه هفت (https://gisheh7.ir) اقدام کنند.

نیازی، یادآور شد: همچنین به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و در راستای نشاط اجتماعی ویژه‌برنامه‌ها و رویدادهای فرهنگی، برنامه‌های شاد هنری در استان برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=140253

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.