تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

۵۰۰ کیلومتر شبکه فیبرنوری در لرستان اجرا شد

  • کد خبر : 140265
  • 09 بهمن 1402 - 21:17

  مدیر عامل شرکت ملی مخابرات ایران گفت: اجرای ۵۰۰ کیلومتر شبکه فیبرنوری در لرستان از اقدامات مهم مخابرات در این استان است. به گزارش میرملاس مجید سلطانی در دیدار با استاندار لرستان عنوان کرد: وضعیت پوشش همراه اول در لرستان ۹/۵۶ درصد می باشد که از متوسط کشور با ۵۳ درصد پوشش بالاتر است. […]

 

مدیر عامل شرکت ملی مخابرات ایران گفت: اجرای ۵۰۰ کیلومتر شبکه فیبرنوری در لرستان از اقدامات مهم مخابرات در این استان است.

به گزارش میرملاس مجید سلطانی در دیدار با استاندار لرستان عنوان کرد: وضعیت پوشش همراه اول در لرستان ۹/۵۶ درصد می باشد که از متوسط کشور با ۵۳ درصد پوشش بالاتر است.

وی با بیان اینکه لرستان در نگهداری سایت های سیار در سطح کشور رتبه سوم را دارد عنوان کرد: لرستان در تمامی شاخص های مخابراتی وضعیت بسیار خوبی نسبت به متوسط کشوری دارد که نشان دهنده همدلی و همراهی مسوولین استان و در راس آن استاندار لرستان است.

مدیرعامل شرکت ملی مخابرات ایران به اجرای طرح تهاتر بین مخابرات و دستگاه های اجرایی برای پیشبرد خدمات مخابراتی در دستگاه ها اشاره و تاکید کرد: این طرح سال ۱۴۰۳ نیز با همکاری مجلس شورای اسلامی تداوم خواهد داشت، چرا که بخش مهمی از مشکلات اعتباری را در مسیر خدمات مخابراتی مرتفع می کند.

سلطانی اجرای ۵۰۰ کیلومتر فیبر نوری در استان را یکی دیگر از اقدامات مهم انجام شده در این حوزه دانست و بیان کرد: این اقدام نتیجه تلاش جهادی در بین دست اندرکاران مخابرات لرستان است.

مدیرعامل مخابرات ایران در خصوص تأمین پاور و باتری مورد نیاز برای پشتیبانی زیرساخت های مخابراتی انتخابات در استان، اضافه کرد: برای این مورد محموله جدیدی را به لرستان اختصاص داده ایم که به زودی در اختیار مخابرات استان و ستاد انتخابات قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه وضعیت پوشش همراه اول در استان لرستان از متوسط کشوری بالاتر است، یادآور شد: تمام تلاش مجموعه مخابرات بر این است که تا زمان شروع انتخابات حداکثر شعب اخذ رای در اقصی نقاط استان به لحاظ زیرساخت های مخابراتی تامین شوند.

در این دیدار در خصوص مشکلات فیبر نوری مناطق چم پلک، معمولان و مومن آباد ازنا بحث و تبادل نظر شد

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=140265

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.