تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

احتمال طغیان رودخانه‌های لرستان و اعلام آماده‌باش به همه شهرها

  • کد خبر : 140407
  • 28 اسفند 1402 - 17:22

  مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان با هشدار احتمال طغیان رودخانه‌های این استان از آماده‌باش در شهرهای لرستان خبر داد. به گزارش میرملاس مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان با اشاره به هشدار احتمال طغیان رودخانه‌های این استان گفت: با اعلام آماده‌باش ستاد مدیریت بحران لرستان در پی صدور هشدار قرمز هواشناسی ،مرخصی مدیران تا پایان […]

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان با هشدار احتمال طغیان رودخانه‌های این استان از آماده‌باش در شهرهای لرستان خبر داد.

به گزارش میرملاس مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان با اشاره به هشدار احتمال طغیان رودخانه‌های این استان گفت: با اعلام آماده‌باش ستاد مدیریت بحران لرستان در پی صدور هشدار قرمز هواشناسی ،مرخصی مدیران تا پایان فعالیت این سامانه لغو شده‌است.

مهدی پازوکی افزود:نیروهای عملیاتی و امدادی در مناطق پرخطر لرستان مستقر شده‌اند و ستاد مدیریت بحران در فرمانداری‌ شهرستان‌های این استان تشکیل می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان با هشدار احتمال طغیان رودخانه‌ها در این استان گفت: ضروری است از توقف در حاشیه و بسترهای رودخانه‌های لرستان خودداری شود.

وی افزود:اقلام ضروری موردنیاز در شهرستان‌های لرستان برای مقابله با هرگونه حوادث ناشی از بارش‌های سیل‌آسا ذخیره شده‌ است و در صورت نیاز بین مردم توزیع می‌شود.

پازوکی گفت: هشدار قرمز هواشناسی برای پنج استان صادر شده‌است و پیش‌بینی می‌شود که متوسط بارش لرستان بین ۶۰ تا ۸۰ میلی‌متر باشد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=140407

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.