تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

آماده باش ۱۰۰ تیم اتفاقات آب و فاضلاب لرستان در ایام نوروز

  • کد خبر : 140416
  • 28 اسفند 1402 - 17:25

  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: ۱۰۰ تیم عملیاتی اتفاقات آب و فاضلاب برای ایام نوروز در سطح استان در حالت آماده باش هستند. به گزارش میرملاس یاسر اکبریان اظهار کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی به آسمان استان در روزهای آینده آمادگی کامل برای مقابله با حوادث ناشی از بارندگی های […]

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: ۱۰۰ تیم عملیاتی اتفاقات آب و فاضلاب برای ایام نوروز در سطح استان در حالت آماده باش هستند.

به گزارش میرملاس یاسر اکبریان اظهار کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی به آسمان استان در روزهای آینده آمادگی کامل برای مقابله با حوادث ناشی از بارندگی های سیل آسا وجود دارد.

وی با بیان اینکه تیم های شرکت برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی نیز آمادگی دارند، افزود: خدمات شرکت آب و فاضلاب به صورت شبانه روزی بوده و باتوجه به این رسالت برنامه ریزی لازم صورت گرفته تا خدمات مطلوبی به مردم و مشترکان ارائه شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان بیان کرد: از هم استانی های انتظار می رود تمام حوادث و اتفاقات ناشی از بارندگی ها و سایر موارد مرتبط با شرکت آبفا را به سامانه ۱۲۲ شرکت اطلاع دهند تا همکاران در اسرع وقت نسبت به رفع آن ها اقدام نمایند.

بیش از ۶۱۰ هزار مشترک آب در لرستان وجود دارد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=140416

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.