تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

آماده باش دستگاه‌های مدیریت بحران لرستان در پی هشدار قرمز هواشناسی

  • کد خبر : 140424
  • 06 فروردین 1403 - 23:04

  معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: باتوجه به صدور هشدار قرمز در خصوص فعالیت سامانه بارشی جدید در آسمان استان، اطلاع رسانی های لازم انجام شده است و دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران در حالت آماده باش قرار دارند. احمد رضا دالوند عنوان کرد: وضعیت پیش بینی های هواشناسی در فصل بهار […]

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: باتوجه به صدور هشدار قرمز در خصوص فعالیت سامانه بارشی جدید در آسمان استان، اطلاع رسانی های لازم انجام شده است و دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران در حالت آماده باش قرار دارند.

احمد رضا دالوند عنوان کرد: وضعیت پیش بینی های هواشناسی در فصل بهار کاملا متغیر بوده و ممکن است بارش ها به آن گونه که از قبل پیش بینی می شود اتفاق نیفتد اما تمامی دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران باید آمادگی لازم را برای شرایط بحرانی داشته باشند.

وی در مورد پیش بینی بارش ها در استان اظهار کرد: میانگین پیش بینی شده برای استان بین ۴۰ تا ۶۰ میلی متر بوده و در برخی نقاط از جمله سپیددشت و شول آباد از ۷۰ تا ۹۰ میلی متر نیز پیش بینی شده است.

وی موضوع اطلاع رسانی را در این زمان کوتاه بسیار حیاتی قلمداد کرد و گفت: اطلاع رسانی برای عشایر ساکن در حاشیه رودخانه ها، مسافران نوروزی و کوهنوردان در زمان فعالیت سامانه بارشی بسیار مهم است.

دالوند عنوان کرد: فرمانداران، بخشداران، شهرداران و مدیران دستگاه های اجرایی عضو ستاد مدیریت بحران تا پایان فعالیت این سامانه باید در محل ماموریت حضور داشته باشند و دستگاه های خدمات رسان از جمله پلیس راه و هلال احمر باید مسافران را راهنمایی و به مکان های امن هدایت کنند.

وی با تاکید بر آمادگی سالن های ورزشی، امکانات اسکان هلال احمر و آموزش و پرورش تصریح کرد: مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان می بایست هماهنگی های لازم را برای حضور عوامل خدمت رسان آزادراه ها در محل خدمت خود انجام دهند

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=140424

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.