تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
16

نامه ی سیدمحمد خاتمی به رهبر معظم انقلاب

  • کد خبر : 15787
  • 09 دی 1391 - 8:35

  سید محمد خاتمی توسط هاشمی رفسنجانی نامه ای به رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات پیش رو فرستاده است.   به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا؛ اسدالله بادامچیان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی که در همایش جبهه پیروان خط امام و رهبری به مناسبت ۹ دی سخن می‌گفت، با اعلام این خبر مدعی شد […]

28566_735

 

سید محمد خاتمی توسط هاشمی رفسنجانی نامه ای به رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات پیش رو فرستاده است.
 
به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا؛ اسدالله بادامچیان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی که در همایش جبهه پیروان خط امام و رهبری به مناسبت ۹ دی سخن می‌گفت، با اعلام این خبر مدعی شد خاتمی به رهبری نامه داده که راهی باز شود تا ما به صحنه بیاییم.  
 
بادامچیان در سخنان خود با اشاره به اینکه در میان اصلاح‌طلبان شاهد چندگانگی هستیم و حدود پنج تا شش تیپ فعال هستند، گفت: عده‌ای از اصلاح‌طلبان می‌گویند نمی‌آییم چون حضور ما باعث می‌شود حرف‌های گذشته‌مان باطل شود، برخی می‌گویند باید بیاییم و مواضع‌مان را محکم کنیم. 
 
وی ادامه داد: کسانی معتقدند که در انتخابات ورود پیدا نکنیم و برخی بحث تحریم را مطرح می‌کنند و در کنار آنها یک عده معتقدند که چهره ملایمی مثل «عارف» مطرح شود که البته خودش گفت من نامزد اصلاح‌طلبان نمی‌شوم و مستقل می‌آیم.
 
بادامچان افزود: همچنین گروهی می‌گویند باید با یکی از اصولگرایان مداراگر با اصلاح‌طلبان همراهی کنیم تا جایی داشته باشیم و البته اخیرا آقای خاتمی توسط آقای هاشمی به مقام معظم رهبری نامه دادند که راهی باز شود تا ما به صحنه بیاییم.
 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=15787

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 20در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۱۹
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.