تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

پیام تبریک اعضای ستاد انتخاباتی دکترروحانی در شهرستان کوهدشت به آقای هوشنگ بازوند استاندار جدید لرستان

  • کد خبر : 34543
  • 03 مهر 1392 - 9:28

    به گزارش میرملاس نیوز ؛ رئیس و اعضای ستاد دکتر روحانی در شهرستان کوهدشت در پیامی  انتخاب آقای بازوند را به سمت استانداری لرستان تبریک گفتند متن پیام به شرح ذیل می باشد . جناب آقای مهندس هوشنگ  بازوند احتراما و با سلام و تحیات در زمانی که ملت بزرگ ایران درخشش اندیشه‌ی […]

 

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ رئیس و اعضای ستاد دکتر روحانی در شهرستان کوهدشت در پیامی  انتخاب آقای بازوند را به سمت استانداری لرستان تبریک گفتند متن پیام به شرح ذیل می باشد .

جناب آقای مهندس هوشنگ  بازوند

احتراما و با سلام و تحیات

در زمانی که ملت بزرگ ایران درخشش اندیشه‌ی تدبیر و امید را در دولت  یازدهم به نظاره نشسته است ، حُسن اعتماد ریاست جمهور گرانقدر و هیات محترم وزیران  به جناب‌عالی به عنوان مدیری لایق و توانمند و انتصاب تان به سمت استانداری استان لرستان دست آوردی دیگر در تداوم این اندیشه ی مقدس است.

اعضای ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در شهرستان کوهدشت ( شهری که بیش از میانگین آرای ملت همراه و همقدم با تفکر تدبیر و امید بود) به همراه فرهیختگان و فعالان سیاسی و فرهنگی شهرستان ضمن تبریک این انتصاب شایسته؛ آمادگی خود  برای کمک به عملیاتی نمودن سیاست‌ها و برنامه‌های جناب‌عالی در استان  را اعلام نموده و از درگاه ایزد منان مزید توفیقات برای آن جناب  درانجام این مسئولیت مهم را خواهانیم . آرزو مند و امیدواریم اقدامات حضرت عالی باعث رضایت مندی مردم شریف استان لرستان  و در امتداد آن مردم گرانقدر شهرستان کوهدشت و هم چنین موجب تحقق اهداف و شعارهای نظام مقدس جمهوری اسلامی درسطح استان باشد.

ایوب کوشکی

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی

در شهرستان کوهدشت

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=34543

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. با سلام
    لطفا در سایتتان درج بفرمایید

    ((بسم الله الرحمن الرحیم

    جناب آقای مهندس هوشنگ بازوند

    استاندار محترم استان لرستان

    با سلام وتحیت
    اکنون که به یمن انتخاب مبارک کلیدار اعتدال دکتر حسن روحانی رئیس جمهور محبوب و روی کار آمدن دولت تدبیر و امید فضای کشور آکنده از عطر امیدونشاط شده است قطعا انتخاب فرد شایسته و لایقی همانند جنابعالی به سمت استاندار نوید بخش رسیدن شمیم شامه نواز اعتدال به این استان محروم است .

    امید است با تلاش بی وقفه و شبانه روزی خود گام های بلندی در جهت زدودن غبار محرومیت از چهره ی معصوم استان لرستان بردارید .

    با آرزوی توفیق برای حضرتعالی

    خداکرم غلامی نورابادی رئیس ستاد دکتر حسن روحانی در شهرستان دلفان))

  2. از انتصاب بجا و شایسته دولت تدبیر و امید در انتخاب مدیر لایق و توانمند جناب آقای هوشنگ بازوند به استانداری استان لرستان کمال تقدیر و امتنان را داریم .

    به نام خدا
    این حسن انتخاب مبارک و بهینه را به ایشان که به حق مدیری با تجربه و شایسته می باشند , به عموم مردم شریف استان تبریک و شادباش عرض می نمایم.امید است در سایه توانمندی علمی و تجربه مدیریتی ایشان شاهد رشد و بالندگی روزافزون در همه امور باشیم.

    از همه نخبگان و مسئولین هم استانی انتظار داریم در جهت تحقق این هدف بزرگ با استاندار محترم همکاری کامل به عمل آورند.

    ستاد مرکزی دکتر حسن روحانی شهرستان سلسله

  3. برادر عزیز و هم آب و خاک عزیزم کوهدشت لرستان دکتر بازوند استاندارمحترم لرستان انشالله در سایه الطاف خداوند منان سربلند و سلامت بوده و همچنان پله های ترقی در عرصه علمی و معنوی را با یاری خداوند سبحان و قادر طی نمایید .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.