تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

رشیدی نیا : قانون مداری مهم ترین اصل انتخابات است

  • کد خبر : 80659
  • 28 آذر 1394 - 15:13

    مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان لرستان گفت: رعایت قانون و احترام به موازین اسلامی به عنوان یک اصل مهم و اساسی در عرصه انتخابات مطرح است. به گزارش میرملاس ؛ بهرام رشیدی نیا گفت : انتخابات مهمترین مشارکت مردم در تصمیم سازی و راهبردهای کلان کشور است و باید با بهره گیری […]

 

 

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان لرستان گفت: رعایت قانون و احترام به موازین اسلامی به عنوان یک اصل مهم و اساسی در عرصه انتخابات مطرح است.

به گزارش میرملاس ؛ بهرام رشیدی نیا گفت : انتخابات مهمترین مشارکت مردم در تصمیم سازی و راهبردهای کلان کشور است و باید با بهره گیری از روش های نوین اطلاع رسانی حضور حداکثری مردم و انتخاب آگاهانه آنان در پای صندوق های رای فراهم شود.

وی اظهار داشت: اطلاع رسانی دقیق و شفاف به مردم برای حضور هر چه با شکوه تر در انتخابات از مهمترین اهداف این کمیته است.

وی تصریح کرد: رعایت اصل بی طرفی، قانونمداری ، اخلاق محوری و امانتداری در برگزاری انتخابات ضروری بوده و جایگاه و شان کاندیداهای احتمالی در مراحل برگزاری انتخابات باید حفظ شود.

رشیدی نیا،ضمن تاکید بر حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه و روابط عمومی ها به عنوان نبض تپنده دستگاهها ونهادهای دولتی سهم بسزایی در ایجاد و ارتقا روحیه مشارکت میان مردم دارند.

وی ادامه داد: اثربخشی هر رسانه به اندازه مخاطبین آن بوده بنابراین وظیفه سنگین تنویر افکار عمومی و مخاطبین، اطلاع رسانی صحیح و بدور از غرض ورزی، عدم تخریب و چهره سازی و عمل به تکلیف رسانه ای از تعهدات اصحاب رسانه و مطبوعات است.

مسوول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان لرستان همچنین در اهمیت کار کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان گفت: کمیته اطلاع رسانی یکی از کمیته های تخصصی ستاد انتخابات استان است و با توجه به وظایفی که برای کمیته ها تعریف شده فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم از اصلی ترین رسالت های این کمیته است.

رشیدی نیا اظهار داشت: برگزاری نشست های هم اندیشی با مدیران رسانه های استان، برگزاری نشست های خبری با حضور استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان، اطلاع رسانی آنی اخبار انتخاباتی از طریق سامانه پیام کوتاه استانداری، مستند سازی تمامی عملیات اجرایی انتخابات، تشکیل کمیته متناظر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی استان از فعالیت های کمیته اطلاع رانی انتخابات است.

وی همچنین تصریح کرد: تشکیل اتاق خبر در استانداری و فرمانداری های تابعه، ایجاد لینک ویژه انتخابات در سایت استانداری، تشکیل شورای اطلاع رسانی و شورای هماهنگی روابط عمومی های استان، انتشار به موقع اطلاعیه های ستاد انتخابات کشور، تمهیدات لازم به منظور سهولت حضور خبرگاران در ستادهای انتخابات و شعب اخذ رای نیز به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد تا حماسه سیاسی امسال به بهترین نحو ممکن اطلاع رسانی شود.

انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز جمعه هفتم اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=80659

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.