تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

من به محمد آزادبخت رأی می دهم

  • کد خبر : 83266
  • 29 بهمن 1394 - 21:45

    استاد محمدحسین آزادبخت/ میرملاس : در آغاز قبل از هر چیز لازم می دانم تعریف خود از “من” را بیان کنم . منظور از من وزنه و یا سنجه ای سنگینتر از من های دیگر نیست . این من هیچ نسبتی با کیش شخصیت، منیت، خود محور بینی و اقتدار گرایی فردی ندارد. […]

308558_102106219898702_100002979728441_13457_1988254788_n

 

 

استاد محمدحسین آزادبخت/ میرملاس :

در آغاز قبل از هر چیز لازم می دانم تعریف خود از “من” را بیان کنم . منظور از من وزنه و یا سنجه ای سنگینتر از من های دیگر نیست . این من هیچ نسبتی با کیش شخصیت، منیت، خود محور بینی و اقتدار گرایی فردی ندارد. گرچه من می تواند در کالبد همه ی این عناوین رسوخ کند . من عنوانی برای ضمیر اول شخص مفرد است . و درمو ارد بسیار به جای نامیدن شخص جایگزین نام او می شود . “من” وجود انکار ناپذیر یک فرد است که می تواند یکی از ارکان بنیادی برای آغاز یک گفت گو با دیگری باشد. من می تواند جهانی را در پیله ی تنهایی خود زندانی کند و تا آخر عمر نگاهبان آن باشد . من می تواند راهی دشوار برای زیستن برگزیند و بار سنگین مسئولیت آن را نیز بردوش بکشد. من نه تنها در جغرافیایی که در آن زندگی می کند، بلکه می تواند نسبت به کل جهان هستی نیز مسئولیت داشته باشد .

سرنوشت سرشتین من به گونه ای رقم خورده است که باید در جمع و جامعه به حیات خود ادامه بدهد. من بدون تعامل با من های دیگر فقط می تواند منِ زندانبانِ بدفرجامی باشد که نگاهبان زندانی شدن خود در زندان تنهایی خویشتن است .

هم اکنون در جغرافیایی که زندگی می کنم فرصتی برای تعامل و هم اندیش فراهم شده است تا من نیز سهمی در سرنوشتی که برای سرزمین مادریم رقم می خورد مسئولیتی داشته باشم . قرار است در انتخاباتی که در پیش است مدیریت کلانی برای این جغرافیا انتخاب شود. من می خواهم در انتخابی بهتر سهم داشته باشم. گرچه سهم من برای آن گونه زیستنی که می خواهم بسیار بیشتر از آنچه هست که در این انتخابات رقم خواهد خورد . اما محمد آزادبخت را بهترین انتخاب می دانم .

محمد آزادبخت تداوم جریان فکری دامنه داری است که از خطاهای آزموده ی بسیاری عبور کرده و پند گرفته است . محمد آزادبخت نمایندگی جریان فکری نسل تحصیل کرده ای است که جهان پیرامون خود را آن گونه هست می بیند . محمد آزادبخت یک منِ تنها نیست . خردی جمعی او را همراهی می کند . و در هیچ برهه ای از مسئولیتش نمی تواند به تنهایی تصمیم بگیرد . او می تواند بارقه ای از امید را در فرصت هایی که ایجاد خواهد شد در دل دانش آموختگان شهرستان کوهدشت بیافریند. انتخاب محمد آزادبخت به عنوان یک روشنفکر تحصیل کرده و نماینده ی یک جریان فکری معتبر، غبار زوال را از سیستمهای مدیریتی رخوتناک چندین ساله ی شهرستان کوهدشت خواهد زدود. انتخاب محمد آزادبخت می تواند امید به تحول را باورمند سازد . از مجموع افرادی که مدعی نمایندگی مردم را برای شهرستان کوهدشت هستند؛من محمد آزادبخت را بهتر می دانم .

من به محمد آزادبخت رأی می دهم .

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=83266

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 21در انتظار بررسی : 20انتشار یافته : ۱
  1. استاد گرامی انسانهای آزاد اندیش همیشه بهترینها را انتخاب خواهند کرد درود بر روح هنر مندانه شما

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.