تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

مدیر کل بهزیستی لرستان : انتخابات یک مسئله بسیار اساسی در کشور است که پایه های نظام مردم سالار دینی را مستحکم خواهد کرد

  • کد خبر : 83316
  • 01 اسفند 1394 - 0:13

 اسداله حیدری در حاشیه جلسه شورای اداری بهزیستی لرستان: دستگاههای حمایتی مورد اتهام ، تبلیغات انتخاباتی می باشند بنابراین کلیه معاونین ، مدیران و کارکنان نباید در فعالیت های سیاسی کاندیدای خاصی ورود پیدا کنند و تنها به وظیفه شرعی و قانونی ” شرکت در انتخابات ” بسنده کنند. به گزارش میرملاس ”  اسداله حیدری” مدیر کل […]

 اسداله حیدری در حاشیه جلسه شورای اداری بهزیستی لرستان: دستگاههای حمایتی مورد اتهام ، تبلیغات انتخاباتی می باشند بنابراین کلیه معاونین ، مدیران و کارکنان نباید در فعالیت های سیاسی کاندیدای خاصی ورود پیدا کنند و تنها به وظیفه شرعی و قانونی ” شرکت در انتخابات ” بسنده کنند.

به گزارش میرملاس ”  اسداله حیدری” مدیر کل بهزیستی لرستان در حاشیه برگزاری جلسه شورای اداری بهزیستی لرستان که با حضور معاونین ، مشاورین ، مدیران ستادی و شهرستانی در ستاد بهزیستی برگزار شد.انتخابات را یک واقعه و مسئله بسیاراساسی کشور تبیین و افزود پایه های نظام مردم سالار دینی با انتخابات مستحکم خواهد شد.

وی با توصیه به مدیران و معاونین در خصوص عدم فعالیت سیاسی به نفع کاندیدای خاص افزود ، بهزیستی همچون سایر دستگاههای حمایتی مورد اتهام انتخاباتی قرار دارد ، بنابراین هیچ یک از مدیران و کارکنان حق سوء استفاده ازامکانات دولتی و موقعیت شغلی در تبلیغات انتخاباتی را ندارند و تنها به وظیفه شرعی و قانونی یعنی ” شرکت در انتخابات ” بسنده کنند.

 حیدری در ادامه خواستار پیگیری و فعال نمودن شورای سالمندان و کمیته های مناسب سازی ادارات شهرستانی که با حضور فرمانداران برگزار می شود ، شد و از روسای ادارات بهزیستی خواست بر اساس دستورالعمل ها این مهم را جدی گرفته و نتایج را به مدیریت انعکاس دهند.

شایان ذکر است در این جلسه معاونین و روسای ادارات دیدگاهها ، مسائل و مشکلات خود را تبیین ،که مسائلی از قبیل ،ایجاد بانک اطلاعات  جامع ، تامین لوازم توانبخشی مددجویان ، پیگیری ارائه تسهیلات بانکی ویژه اشتغال مددجویان ، تامین تجهیزات  اداری مورد نیاز کارکنان مناطق محروم و … از جمله مصوبات این جلسه بود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=83316

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 4انتشار یافته : ۲
  1. درود بر آقای حیدری دوست داشتنی.

  2. سلام و درود بر دکتر حیدری، بدون شک حضور افرادی همچون جنابعالی با چنین طرز تفکر زیبا و منطقی در راس سیستم مدیریتی کشور لازمه ی پیشرفت و ترقی است، به امید الگو گرفتن سایرین از حضرتعالی. سربلند و پایدار باشید انشاالله.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.