تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

استاندار لرستان : رفع موانع سرمایه گذاری یکی از اولویت های کاری مدیران لرستان است

  • کد خبر : 83867
  • 13 اسفند 1394 - 12:31

    استاندار لرستان گفت : رفع موانع سرمایه گذاری یکی از اولویت های کاری مدیران این استان است. به گزارش پایگاه خبری میرملاس؛ هوشنگ بازوند در جلسه احیا ظرفیت های راکد استان افزود : در راستای تسهیل سرمایه گذاری در استان مدیران دستگاه های اجرایی همکاری و تعامل لازم را باید داشته باشند . […]

 

0-61

 

استاندار لرستان گفت : رفع موانع سرمایه گذاری یکی از اولویت های کاری مدیران این استان است.

به گزارش پایگاه خبری میرملاس؛ هوشنگ بازوند در جلسه احیا ظرفیت های راکد استان افزود : در راستای تسهیل سرمایه گذاری در استان مدیران دستگاه های اجرایی همکاری و تعامل لازم را باید داشته باشند .

وی اظهار کرد : قانون از طریق واگذاری طرح های نیمه تمام به بخش خصوصی مسیر احیا این ظرفیت ها را هموار کرده است .
وی بیان کرد : در این راستا تعامل و همکاری مدیران مربوطه امری لازم است که هرگونه ممانعت از اجرایی شدن سرمایه گذاری در بخش خصوصی خلاف قانون و قابل پیگیری است .
بازوند گفت :طرح های نیمه تمام در لرستان بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد و این در حالی است که این سرمایه های راکد به نوعی تبدیل به تورم می شود.
بازوند تاکید کرد : حضور بخش خصوصی در لرستان و سرمایه گذاری در راستای تکمیل پروژه های نیمه تمام در این استان ضروری است .
وی همچنین بیان کرد : مدیران دستگاه های اجرایی درجهت تسلط بر نحوه استفاده از قانون جذب اعتبارات تلاش کنندو قانون بودجه سال ۹۵ را مطالعه کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع انسانی استانداری لرستان نیز گفت :در راستای احیا ظرفیت های راکد استان یک زمین ۶۰ هکتاری منطقه ویژه اقتصادی بروجرد در مدت زمان ۱۰ روز به منظور خرید آن توسط سرمایه گذار کارشناسی و قیمت گذاری می شود .
وی اظهار کرد :به همین منظور بخش مربوط به منابع طبیعی در این مدت زمان تعیین تکلیف می شود
وی بیان کرد : در راستای احیا ظرفیت های راکد مشکلات دهکده المپیک و زمین اسب دوانی بررسی شده است وبه همین منظور مطالعات زمین دهکده المپیک انجام شده و سرمایه گذار به منظور خرید طرح دعوت خواهد شد .
وی گفت :به منظور اجرایی شدن طرح اسب دوانی نیز مراحل مالکیت درتهران در حال پیگیری و مصوبه شورای عالی اداری باید گرفته شود و مالکیت این زمین به اداره کل ورزش و جوانان واگذار شود .

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=83867

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.