تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

برگزاری ” ۱۷۲۹ ویژه برنامه ” بزرگداشت مقام روز زن و مادر در استان لرستان

  • کد خبر : 84932
  • 10 فروردین 1395 - 10:18

  مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان از برگزاری ۱۷۲۹ویژه‌برنامه بزرگداشت مقام زن و روز مادر در استان لرستان خبر داد. به گزارش میرملاس ؛ لیلا سلاحورزی ضمن تبریک سال نو واشاره به نامگذاری آن از سوی مقام معظم رهبری (اقتصاد مقاومتی ؛اقدام و عمل )و تبریک به مناسبت میلاد فرخنده و با […]

photo_2016-03-29_10-26-52

 

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان از برگزاری ۱۷۲۹ویژه‌برنامه بزرگداشت مقام زن و روز مادر در استان لرستان خبر داد.

به گزارش میرملاس ؛ لیلا سلاحورزی ضمن تبریک سال نو واشاره به نامگذاری آن از سوی مقام معظم رهبری (اقتصاد مقاومتی ؛اقدام و عمل )و تبریک به مناسبت میلاد فرخنده و با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر و تولد بنیانگذار جمهوری اسلامی با تاکید بر لزوم هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های هفته زن اظهار داشت: برنامه‌های هفته زن با محوریت تقویت نقش و جایگاه زنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی و با الگوگیری از سبک زندگی و سیره حضرت فاطمه (س) مورد توجه بوده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان  افزود: با همکاری فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان بیش از ۱۷۲۹ ویژه‌برنامه مختلف در سطح استان به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر  پیش بینی شده است.

سلاحورزی تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی در راستای تحکیم و تعالی خانواده، برپایی کارگاه‌های آموزشی در راستای پرداختن به موضوع سلامت بانوان، برگزاری مراسم جشن میلاد کوثر در همه شهرستان‌ها، برگزاری نمایشگاه‌های دستاوردها و توانمندی‌های زنان، نشست با زنان نخبه و فرهیخته، برگزاری جشنواره یاس نبوی در اماکن زیارتی و تفریحی و گردشگری ؛جشنواره اسوه های صبر و مقاومت ویژه مادران و همسران شهدا ؛دیدار با خواهران جانباز هم استانی از این برنامه‌هاست.

وی توضیح داد: یکی دیگر از برنامه‌هایی که به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) مورد توجه بوده است ارائه خدمات مشاوره رایگان در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها به بانوان شاغل است که در راستای توجه به تحکیم و تعالی بنیان خانواده این امر پیش بینی شده است.

سلاحورزی تأکید کرد: هدف از اجرای این فعالیت‌ها، کرامت بخشیدن به جایگاه زنان و ایجاد نشاط و شادابی برای شکوفایی آنان در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است.

وی ضمن تاکید بر لزوم اعتبار بخشی به جایگاه زنان به عنوان سرمایه‌های اجتماعی در راستای ارتقای سطح فرهنگی جامعه افزود: در دولت تدبیر و امید فعالیت‌های حوزه زنان بیشتر حول محور آموزش و افزایش سطح آگاهی و توانمند سازی زنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مورد توجه بوده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان تبیین کرد: در روز جمعه سیزدهم فروردین ماه که مقارن با روز طبیعت است، بر نقش و تاثیر زنان در حفظ و حراست و پاسداری از طبیعت و محیط زیست و جلب مشارکت آنان در این برنامه‌ها تاکید شده است.

این مسئول بیان کرد: در روز چهارشنبه ۱۸ فروردین نیز که مقارن با روز جهانی بهداشت است، برنامه‌های خدماتی، درمانی و آموزشی متناسب با این روز  تدارک دیده شده که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: برگزاری نشست‌های تخصصی و علمی تبیین شخصیت همه جانبه حضرت زهرا (س) نیز در دستور کار قرار دارد.

وی از برپایی جشن بزرگ میلاد کوثر در این هفته با حضور مسیولین استانی و بانوان عزیز خبر داد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری  در پایان از بانوان هم‌استانی دعوت کرد که در این جشن شرکت نمایند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=84932

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 3انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.