تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

۱۱ هزار بیمه شده تحت پوشش کمک‌های درمانی کمیته امداد کوهدشت هستند

  • کد خبر : 84949
  • 16 فروردین 1395 - 13:51

مدیر کمیته امداد شهرستان کوهدشت گفت: بیش از ۱۱ هزار بیمه شده تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان هستند.

DSC00231

به گزارش میرملاس: به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان لرستان، مردان امرایی با اعلام این مطلب گفت: تلاش برای تامین بهداشت و سلامت خانواده های تحت حمایت با اولویت مناطق محروم و دور افتاده از برنامه های اساسی این نهاد است.

وی با اشاره به اینکه این نهاد با پرداخت هزینه های درمانی، بخش عمده ای از مشکلات مددجویان تحت حمایت را برطرف می کند، اظهار داشت: تامین هزینه های
سنگین عمل جراحی و تهیه دارو برای مددجویان توسط این نهاد باعث کاهش نگرانی و دغدغه خاطر خانواده های تحت حمایت می شود.

امرایی ادامه داد: کمیته امداد این شهرستان با حدود ۱۱هزار و  ۵۰۰ نفر بیمه شده با ۲۰ مرکز درمانی از قبیل بیمارستان ، داروخانه ، پزشک خانواده و پزشک متخصص ، رادیولوژی ، آزمایشگاه و درمانگاه در چها چوب بیمه قرار داد دارد.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر خدمات درمانی که از طریق کارتهای درمانی به مددجویان تحت حمایت ارائه می شود، مابقی هزینه های سهم بیمار نیز در قالب خدمات ویژه و خسارات متفرقه به آنان پرداخت می شود.

وی همچنین در راستای ارائه خدمات درمانی این نهاد به مددجویان گفت: علاوه بر پرداخت هزینه نگهداری بیماران زمین گیر که به‌صورت ماهیانه به آنان پرداخت می شود، تهیه لوازم و تجهیزات مصرفی بیماران و سالمندان از قبیل ویلچر، کپسول اکسیژن، تخت، فشارسنج و سایر تجهیزات توسط این نهاد در اختیار آنان قرار می گیرد.

امرایی با اشاره به اینکه در اسفند ماه بیش از ۶۰۷میلیون و ۵۰۰ هزار ریال هزینه های درمانی به تعداد ۳۶۶ خانوار تحت حمایت پرداخت شده است؛ اظهار داشت: این کمکهای درمانی در قالب خدمات ویژه و خسارات متفرقه به حساب آنان واریز شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان کوهدشت گفت: همچنین با توجه به نیازخانواده های مستمند تحت حمایت و نداشتن توانایی مالی ساکنان مناطق دور افتاده شهرستان ۳۸۸
مورد لوازم مورد نیاز منزل در بین نیازمندان این مناطق با هزینه ای بالغ بر ۵۲۴ میلیون ریال توزیع کرده است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=84949

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.