تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

جزئیات برنامه‌های«روزفرهنگ لرستان» درتهران/ معرفی مفاخرفرهنگ وهنر

  • کد خبر : 85388
  • 18 اردیبهشت 1395 - 9:55

دومین روز نمایشگاه بین المللی کتاب تهران میزبان «روز فرهنگ لرستان» است و در این روز برنامه های مختلفی برای معرفی استان پیش بینی شده است. همزمان با مبعث حضرت رسول اکرم(ص) نمایشگاه بین المللی کتاب تهران میزبان «روز فرهنگ لرستان» با حضور مسئولین استانی و اصحاب فرهنگ و هنر است. حجت الاسلام حمید رضا […]

دومین روز نمایشگاه بین المللی کتاب تهران میزبان «روز فرهنگ لرستان» است و در این روز برنامه های مختلفی برای معرفی استان پیش بینی شده است.

همزمان با مبعث حضرت رسول اکرم(ص) نمایشگاه بین المللی کتاب تهران میزبان «روز فرهنگ لرستان» با حضور مسئولین استانی و اصحاب فرهنگ و هنر است.

حجت الاسلام حمید رضا حنان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در حاشیه این مراسم در گفتگو با مهر اظهار داشت: با همکاری دستگاه های فرهنگی و آموزشی استان، ۱۴ عنوان برنامه برای اجرا در روز فرهنگ لرستان پیش بینی شده که سخنرانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه ی خرم آباد، استاندار لرستان و دو تن از شخصیت های فرهنگی، هنری و علمی استان جز این برنامه هاست.

وی عنوان کرد: امروز قرار است ضمن تجلیل از ناشران و نویسندگان استان، از حداقل ١٠ عنوان کتاب جدید التالیف مولفین استانی نیز رونمایی شود.

 

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اجرای موسیقی محلی و مراسم های آئینی و همچنین همنوازی سرنا و دهل را از دیگر برنامه های «روز لرستان» عنوان و گفت: اجرای تئاتر خیابانی، شعر خوانی سه تن از شعرای مطرح استان و اجرای نقالی، از مهمترین برنامه های هنری امروز است.

حجت الاسلام حنان اظهار داشت: اعزام دانشجویان، نویسندگان، کتابداران و فعالان فرهنگی و همچنین دعوت از مدیران استانی و روسای دستگاه های فرهنگی برای بازدید از نمایشگاه، یکی دیگر از برنامه های امروز خواهد بود.

 

 

وی با اشاره به فضا سازی و اطلاع رسانی مناسب در فضای نمایشگاه کتاب و برپایی نمایشگاه عکس «معرفی لرستان» شامل اماکن تاریخی، جاذبه های طبیعی و گردشگری استان بیان داشت: ما از تمام توان و ظرفیتهای موجود در استان برای اجرای برنامه های فرهنگی و هنری متنوع و معرفی لرستان به بازدید کنندگان نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بهره گرفته ایم.

 

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اعلام تازه های نشر کتاب لرستان طی مراسم روز لرستان در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بیان داشت: همچنین معرفی مفاخر فرهنگ و هنر لرستان، حضور فعالان فرهنگی در نمایشگاه کتاب و … از دیگر برنامه های ما طی امروز خواهد بود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=85388

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.