تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

خبرنگاران اولین چراغ انتقاد را از نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی روشن کردند

  • کد خبر : 85988
  • 14 خرداد 1395 - 9:31

    تعدادی از خبرنگاران خرم آبادی که وابسته به نشریات سراسری و بومی و همچنین پایگاه های خبری استان هستند از نماینده مردم خرم آباد انتقاد کردند. به گزارش میرملاس؛به نقل سفیر افلاک موضوع از این قرار بود که عصر دیروز از سوی دفتر محمد بیرانوندی نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در […]

 

30

 

تعدادی از خبرنگاران خرم آبادی که وابسته به نشریات سراسری و بومی و همچنین پایگاه های خبری استان هستند از نماینده مردم خرم آباد انتقاد کردند.

به گزارش میرملاس؛به نقل سفیر افلاک موضوع از این قرار بود که عصر دیروز از سوی دفتر محمد بیرانوندی نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی تعداد اندکی از خبرنگاران را برای شرکت در نشست خبری خود دعوت می کند.

این انتخاب گزینیشی و محدود از خبرنگاران در مرکز استان باعث شد تعدادی از اهالی رسانه در برخی از گروه های اجتماعی نسبت به این قضیه واکنش نشان دهند و اعتراض خود اعلام کنند که چرا انتخاب خبرنگاران به صورت سلیقه ای صورت گرفته است.

این انتظار از مسئول رسانه ای بیرانوندی می رود که در آینده نشست های خبری خود را با حضور همه رسانه های استان برگزار کند تا خبرنگاران بتوانند مطالبات را پیگیری کنند و نیز فعالیت های انجام شده توسط ایشان رو در رسانه ها منتشر کنند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=85988

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 4انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.