تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

شهید «منوچهر کرمی» جان خود را برای تامین امنیت مردم فدا کرد

  • کد خبر : 86601
  • 08 تیر 1395 - 20:03

به گزارش میرملاس؛سردار محمد قنبری پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید «منوچهر کرمی» از شهدای نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهید «منوچهر کرمی» یکی از بهترین ماموران نیروی انتظامی لرستان بود که سال گذشته برای خدمت به استان خوزستان منتقل شد. وی شهید کرمی را فردی وظیفه شناس، توانمند، […]

729885

به گزارش میرملاس؛سردار محمد قنبری پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید «منوچهر کرمی» از شهدای نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهید «منوچهر کرمی» یکی از بهترین ماموران نیروی انتظامی لرستان بود که سال گذشته برای خدمت به استان خوزستان منتقل شد.

وی شهید کرمی را فردی وظیفه شناس، توانمند، عالم و آگاه دانست و افزود: این شهید بزرگوار بسیار باتقوا و پرهیزکار بود.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه شهید کرمی تمام عمر خود را وقف تامین امنیت مردم کرد، گفت: این شهید بزرگ به‌صورت شبانه روزی با سارقان و تبهکاران در حال مبارزه بود بطوریکه تمام عمر خدمتی وی صرف تامین امنیت مردم شد.

سردار قنبری فداکاری شهید کرمی در درگیری با اشرار را اقدامی در راستای تامین امنیت مردم دانست و عنوان کرد: شهید کرمی با تقوا و تلاشی که داشت سینه خود را سپر گلوله اشرار کرد تا این گلوله به مردم اصابت نکرده و مردم در آسایش و امنیت زندگی کنند.

وی بیان داشت: شهید کرمی در منطقه ای به‌نام شهرک مقداد شهر بندرامام از توابع شهرستان ماهشهر در درگیری با یکی از اشرار و بر اثر اصابت گلوله به سر ایشان زخمی شد و بعد از دو روز بستری شدن در بیمارستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=86601

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.