تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

سرپرست مدیریت امور پردیس های استان لرستان منصوب شد

  • کد خبر : 86617
  • 09 تیر 1395 - 21:47

  به گزارش میرملاس؛در مراسمی با حضور معاون نظارت ،ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان کشور ،مدیرکل آموزش و پرورش لرستان ،سرپرست و جمعی از اساتید پردیس های آیت الله کمالوند و علامه طباطبایی و جمعی از اصحاب رسانه ؛ دکتر حسین پیریایی به عنوان سرپرست مدیریت امور پردیس های استان لرستان معرفی شد. پیریایی […]

81926056-70455099

 

به گزارش میرملاس؛در مراسمی با حضور معاون نظارت ،ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان کشور ،مدیرکل آموزش و پرورش لرستان ،سرپرست و جمعی از اساتید پردیس های آیت الله کمالوند و علامه طباطبایی و جمعی از اصحاب رسانه ؛ دکتر حسین پیریایی به عنوان سرپرست مدیریت امور پردیس های استان لرستان معرفی شد.
پیریایی که دکترای مدیریت آموزشی دارد ،۲۴سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش دارد و در این مدت علاوه بر تدریس در مراکز آموزشی ، بیش از ۱۵سال در مراکز دانشگاهی تدریس کرده است . وی سابقه کار در حوزه صف و ستاد را در کارنامه کاری خود دارد و علاوه بر تالیف ۲کتاب بیش از ۲۰مقاله علمی پژوهشی را به رشته نگارش درآورده است .وی در آئین معارفه خود تاکید کرد : خوشحالم به عنوان شخصی از بدنه حامیان و همراهان دولت تدبیرو امید فرصت خدمت در این کسوت مهم و تاثیر گذار را پیدا کرده ام وتلاش خواهم کرد با همفکری ، هم افزایی و همراهی صاحب نظران و دلسوزان تعلیم و تربیت ،مسیر ارتقای کمی و کیفی دانشگاه فرهنگیان را دنبال کنم . گفتنی است که پیش از این دکتر فروزان ادیب فر علاوه بر سرپرستی پردیس فرهنگیان آیت الله کمالوند عهده دار این مسئولیت بود .
اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=86617

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.