تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

مراسم افطاری ۱۷۰۰ نفری مددجویان کوهدشتی

  • کد خبر : 86707
  • 14 تیر 1395 - 18:30

مدیر کمیته امداد شهرستان کوهدشت از برگزاری مراسم اطعام و افطار هزار مددجوی کوهنانی در روستای نامکول و ۷۰۰ مددجوی روستای رئیسوند با کمک خیرین بومی خبر داد.

2016_01_12_09_32_42_13975

به گزارش میرملاس؛مردان امرایی ظهر امروز در جمع مددجویان کمیته امداد کوهدشت خاطر نشان کرد: طرح اکرام ایتام یکی دیگر از طرح‌های کمیته امداد است که در این ایام خیرین با مراجعه به پایگاه‌های این نهاد که در مساجد و حسینه‌ها مستقر هستند به عنوان حامی ثبت نام و ایتام را سرپرستی و ماهانه مبلغی به آنان کمک کنند.

امرایی در ادامه با بیان اینکه خیرین نیکوکار همواره یار و پشتیبان کمیته امداد امام در ارائه خدمات به نیازمندان مناطق محروم بودند، اظهار کرد: این نهاد با تاسی از دستورات دین مبین اسلام و فرمایش‌های ائمه معصومین خدمت به موقع و رفع مشکلات فقرا و نیازمندان را در اولویت کار خود قرار می‌دهد.

وی افزود: در راستای برگزاری مراسمات افطاری مددجویان تعداد یک‌هزار و ۷۰۰ پرس غذا  با اعتباری بالغ بر ۷۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال هزینه شده است.

در ادامه حجت‌الاسلام محمد آروانی امام جماعت کوهنانی در این مراسم اظهار کرد: برگزاری طرح اطعام و افطاری ایتام و نیازمندان یکی از طرح‌های خوب کمیته امداد در این ماه پر فیض و برکت است و این فرهنگ انفاق و نیکوکاری نباید تنها مختص به ماه مبارک رمضان باشد و باید به صورت مداوم در سایر روستاها با کمک خیرین و مردم نیکوکار این سفره الهی وجود داشته باشد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=86707

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. امیدوارمفقط مددجویان در مراسم افطار شرکن کنن نه مسولین و ریس ادارات

  2. ما که هم خودمان مددجو بودیم هم از مددجویان آشنا پرسیدم همه بی خبر بودند. لابد پارتی بازی شده

  3. من که ندیدم

  4. عرض سلام وخسته نباشید داریم خدمت آقای امرایی و برای ایشان آرزوی توفیق روزافزون اللهی را داریم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.