تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

کوهدشت فاقد پایانه مسافربری است/ دعوت از سرمایه گذاران برای احداث ترمینال مسافربری

  • کد خبر : 86723
  • 14 تیر 1395 - 22:37

به گزارش میرملاس؛نورمحمد فردی بیرانوند فرماندار شهرستان کوهدشت: کوهدشت تنها شهرستانی است که فاقد پایانه مسافربری می باشد . در جلسه ای با حضور فرماندار شهرستان کوهدشت ، مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان و شهردار کوهدشت مشکلات پایانه های مسافربری کوهدشت بررسی گردید . فردی بیرانوند ضمن اشاره به پراکندگی پایانه […]

به گزارش میرملاس؛نورمحمد فردی بیرانوند فرماندار شهرستان کوهدشت: کوهدشت تنها شهرستانی است که فاقد پایانه مسافربری می باشد .
در جلسه ای با حضور فرماندار شهرستان کوهدشت ، مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان و شهردار کوهدشت مشکلات پایانه های مسافربری کوهدشت بررسی گردید .
فردی بیرانوند ضمن اشاره به پراکندگی پایانه ها ی مسافربری شهرستان و عدم مکانیابی درست در احداث ترمینال مرکزی شهرستان گفت : کوهدشت تنها شهرستانی است که فاقد ترمینال مسافربری می باشد و همین امر نیز باعث به وجود آمدن نارضایتی در بین همشهریان عزیز گردیده است .
وی گفت : پیگیری هایی صورت گرفته تا با استفاده از بخش خصوصی در مورد احداث ترمینال برای کوهدشت اقداماتی لازم صورت گیرد ، بیرانوند تصریح کرد : زیبنده مردم فهیم کوهدشت نیست که به صورت غیر استاندارد و با حداقل امکانات به داخل و یا خارج از استان تردد داشته باشند .
فرماندار کوهدشت با اشاره به موافقت مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان با همکاری بخش خصوصی در خصوص احداث ترمینال مسافربری گفت : فرصت را مغتنم شمرده و از تمام کسانی که قدرت سرمایه گذاری در این خصوص دارند دعوت می کنم با توجه به همکاری ادارات ذیربط در این زمینه به صورت مشارکتی و یا انفرادی در احداث ترمینال اقدام نمایند و مطمئن باشند از سوی مسئولین مورد حمایت قرار می گیرند .

 

DSC01708

 

DSC01707

 

DSC01712

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=86723

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۵
  1. درود خدا بر فرمانده شجاع با بصیرت وپاکدست سپاه پاسداران شهرستان حقی زاده

  2. شهرداری کوهدشت یه سامانه ۱۳۷ گداشته برای اعلام نظرات شهروندان در مدیریت بهینه شهر اما دریغ از ترتیب اثر،بنده چند مرتبه تماس گرفتم و گفتم تابلوهای نامگداری کوچه های خیابان سپاه،خیابان دانش از زمان تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکنون از برچسبهای تبلیغاتی پاک نشده اند و مخدوش گردیده اند اما تاکنون شهرداری در اینخصوص هیچ اقدامی ننموده است ،بهتر که این سامانه را جمع نمایند و همان مدیریت درست خودشان را ادامه دهند.حالا شما انتظار دارین این شهرداری بی جان کوهدشت ترمینال بسازه.

  3. سلام
    با تشکر از ارائه این دیدگاه ارزشمند
    واقعا کوهدشت شدیدا نیازمند چنان طرحی است امیدواریم در آینده نه چندان دور شاهد یک پایانه مسافربری به تمام استانهای همجوار بخصوص استان ایلام وخوزستان باشیم تا مشکلات دانشجویان در این خصوص حل شود
    با مهر

  4. با عرض سلام و ادب
    چرا شهرستانی با این قدمت و با داشتن رتبه سوم جمعیت استان بایستی فاقد پایانه مسافربری باشد پایانه مسافربری از حداقل های امکانات یک شهرستان محسوب می شود چرا یک مسافر غریبه و یا یک دختر کوهدشتی نباید یک مکان امن و مطمین برای رفتن به سفر داشته باشدو…
    امید که ای با با امدن فرماندار باتجربه به شهرستان این مشکل که زیبنده شهرستان نمی باشد حل شود. ان شاا…

  5. آقای فرماندار سری به حاشیه شهر خیابان دانش آموز بزنید شهرداری میخواهد به عنوان فضای سبز جلوی ساخت و ساز را گرفته اما با این جلوگیری هیچ کس از زمین خود نمیگدرد کسی هم پیدا نمیشه این منطقه با این همه ساکن را تعین تکلیف کند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.