تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

امروز تنها راه نجات امت اسلامی وحدت و مقاومت است

  • کد خبر : 86780
  • 16 تیر 1395 - 10:48

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان تنها راه نجات امت اسلامی را وحدت و مقاومت دانست و گفت: امروز جبهه مقاومت با تمام توان، ایثار و از خودگذشتگی در برابر جبهه استکبار ایستاده است.

IMAGE635080331105781250

 

به گزارش میرملاس؛آیت‌الله میرعمادی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر که در مصلی الغدیر خرم‌آباد برگزار شد ضمن تبریک عید سعید فطر اظهار داشت: محصول ماه مبارک رمضان چیزی جز تقوا نیست و امام سجاد (ع) در یکی از دعاهای ماه رمضان می‌فرمایند که “شما در این ماه بهترین و برترین سود را برده‌اید”.

وی افزود: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای بندگی و طاعت خدای متعال است و صالحان در این ماه بهترین استفاده را به عمل آوردند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان عنوان کرد: عده‌ای در ماه مبارک رمضان بیشترین حلاوت قرآن، استغفار، نماز و بالاترین انفاق در راه خدا را انجام دادند.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصتی برای تقرب به‌ سوی خدای متعال است گفت: مسئله معرفت به پروردگار، تهذیب اخلاق و رفتار، تقویت همدلی و همبستگی از آثار مهم ماه مبارک رمضان است.

میرعمادی خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای تربیت روح و حالات روانی انسان کسب اخلاق نیکو و فضائل آسمانی است.

وی ماه مبارک رمضان را ماه تقویت اراده دانست و تصریح کرد: ماه رمضان برای مؤمنان سراسر نور و سود است اما برای منافقان، کافران و عده‌ای جز خسران و تأسف چیز دیگری نیست.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان اظهار داشت: ما پس از ماه مبارک رمضان دو وظیفه مهم داریم وظیفه نخست شکر برگزاری ماه رمضان و روزه گرفتن در این ماه و دوم حفظ اعمال و روحیه‌ای که در ماه مبارک رمضان به‌دست‌ آمده است.

وی با تأکید بر اینکه بقا بر عمل مهم‌تر از خود عمل است افزود: امام علی(ع) فرمودند باقی ماندن بر عمل از انجامان عمل بهتر است بنابراین باید روحیه معنویت، نوع‌دوستی و همدلی، توجه به قرآن، نماز، عبادت و بندگی خدای متعال را پس از ماه مبارک رمضان حفظ کنیم.

میرعمادی ماه رمضان را ماه همدلی، صبر و استقامت دانست و عنوان کرد: ما در ماه مبارک رمضان جلوه‌هایی از معنویت، عبادت، وحدت، بصیرت، صبر و استقامت را دیدیم.

وی با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان ماه مقاومت در برابر هوای نفس است بیان کرد: ماه رمضان ماه مقاومت در برابر شیطان بزرگ و خواسته‌های نفسانی است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان از ماه رمضان به ماه همدلی و مواسات یاد کرد و گفت: مردم بزرگ ایران اسلامی صبر، استقامت، همدلی و انسجام داخلی خود را در صحنه‌های گوناگون به نمایش گذاشتند.

وی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی در ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر جلوه‌های معنویت، عبادت، تضرع را نشان دادند و در روز جهانی قدس نیز جلوه‌های وحدت، بصیرت، هوشیاری و دشمن‌شناسی را به نمایش گذاشتند.

میرعمادی با بیان اینکه مردم ایران در روز جهانی قدس نشان دادند که دشمن اصلی استکبار و رژیم صهیونیستی است اظهار داشت: مردم ما در صحنه مبارزه با استکبار جهانی از خود ایستادگی و مقاومت نشان دادند و ثابت کردند اهل تسلیم و مذاکره و سازش نیستند و همین  امتحان بزرگی است که مردم ما در مدت ۳۷ سال از خود نشان دادند.

وی بابیان اینکه امروز تنها راه نجات امت اسلامی وحدت و مقاومت است افزود: امروز می‌بینیم که جبهه استکبار جهانی با حمایت از گروه‌های تکفیری در بحرین، یمن، عراق و سوریه چه اتفاقاتی رخ داده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان عنوان کرد: امروز جبهه مقاومت از یمن گرفته تا بحرین، عراق و شام ادامه دارد و جبهه مقاومت در برابر جبهه استکبار قرار گرفته است؛ گویا امروز جبهه مقاومت جبهه ایمان، تقوا و جبهه استکبار جبهه دلالت،گمراهی، جهل و بدبختی است.

وی با اشاره به اینکه امروز جبهه مقاومت با تمام توان، ایثار و ازخودگذشتگی در برابر جبهه استکبار ایستاده است بیان کرد: جبهه استکبار با حمایت از گروه‌های تکفیری به دنبال تقویت و امنیت رژیم صهیونیستی و برهم زدن ثبات جمهوری اسلامی ایران است.

میرعمادی تصریح کرد: امروز جبهه مبارزه گسترش پیدا کرده است و رزمندگان در خط مقدم مبارزه با جنگیدن با گروه‌های تکفیری در عراق و سوریه در حقیقت برای ثبات و امنیت جمهوری اسلامی ایران می‌جنگند.

وی با مقامت رزمندگان در برابر جبهه استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: امروز می‌بینید که بر سر مردم مظلوم بحرین چه اتفاقی افتاده است و رژیم آل‌خلیفه بدترین ظلم را در حق مردم مسلمان بحرین روا می‌دارند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بیان کرد: مردم مسلمان بحرین از خودشان خویشتن‌داری نشان می‌دهند و به‌طور یقین این مقاومت صبورانه مردم بحرین روزی شعله‌ور خواهد شد.

وی به بمباران شبانه‌روزی آل‌سعود بر سر مردم مسلمان یمن اشاره کرد و گفت: آل‌سعود عرضه اداره حرمین شریفین را ندارد و سال گذشته در ایام حج مشکلاتی را به وجود آورد.

میرعمادی عنوان کرد: امروز جبهه نور و ظلمت، ایمان و کفر و مقاومت و استکبار در برابر هم قرار دارند اما بدانید نصرت و وعده الهی قطعی است و مؤمنان بر کافران غلبه پیدا می‌کنند.

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=86780

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.