تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

کوتاهی در بیان خدمات دولت ظلم به نظام است

  • کد خبر : 87923
  • 05 شهریور 1395 - 17:16

فرماندار الیگودرز گفت: کوتاهی در بیان خدمات دولت ظلم به نظام است.

139207161348538191315743

به گزارش میرملاس؛ولی‌اله میرزایی‌اصل عصر امروز در جمع مردم الیگودرز به مدیریت از نگاه حضرت امیر(ع) اشاره کرد و گفت: مولاعلی (ع) در نامه به مالک اشتر نکات ارزشمندی را در تذکرات نوع مدیریت بیان نموده‌اند که بی‌شک رفتار و سیره شهیدان رجایی و باهنر هیچگاه با سفارشات آن حضرت در تقابل نبوده است.

وی با اشاره به اینکه مدیران هیچ شانی بجز خدمتگزاری ندارند، افزود: ما باید با تاسی از رفتار شهیدان رجایی و باهنر صرفا به مدیریت به منزله فرصتی برای خدمت به مردم نگاه کنیم، نه اینکه از آن برای آینده خود بهره ببریم.
میرزایی‌اصل با اشاره به اینکه دولت بر آمده از ملت و با رای مردم انتخاب می‌شود، گفت: تمام اقداماتی که انجام می‌شود به پشتوانه رای مردم است.

وی به خدمات دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: به‌رغم مشکلات خدمات خوبی انجام گرفته است، اما کاستی‌هایی وجود دارد که هیچ‌کس منکر آن نیست و اگر  انصاف را مدنظر داشته باشیم، اقدامات انجام گرفته کم‌نظیر است.

میرزایی‌اصل با اشاره به اینکه تفکیک دولت از نظام کار درست و شایسته‌ای نیست، یادآور شد: هر اقدامی توسط دولت انجام گردد به پای نظام نوشته می‌شود و یقینا کوتاهی در بیان خدمات دولت ظلم به نظام است.

فرماندار الیگودرز با اشاره به اینکه از ۹ شهریور سال گذشته تا یکم شهریور امسال حدود ۳۰۰ میلیارد تومان صرف پروژه‌های عمرانی و خدماتی الیگودرز شده است، تصریح کرد: اگر چه برخی از پروژه‌ها در سال‌های قبل شروع شده‌اند، اما در نهایت در یک‌سال گذشته شتاب گرفته و تکمیل شده‌اند.
میرزایی‌اصل گفت: این اقدامات در حوزه مخابرات، گازرسانی،آبرسانی، برق‌رسانی، راهسازی و آسفالت، کشاورزی، بهداشت و درمان، ورزش و…. انجام گرفته است.
وی از امام جمعه الیگودرز قدردانی کرد و گفت: وی همواره با تذکرات خود و رهنمودهای ارزشمند باعث هموار شدن مسیر خدمت‌رسانی مدیران شده‌اند و یقینا انتقاد باعث پویایی جامعه می‌شود و اگر این روحیه وجود نداشته باشد در سرازیری سقوط قرار می‌گیریم.

میرزایی‌اصل با اشاره به لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی گفت: مبلغ ۳۸۰ میلیارد تومان جهت اجرای ۵۴ پروژه طرح‌های اقتصاد مقاومتی در الیگودرز اختصاص یافته که باید ظرف امسال و سال آینده اجرایی شوند.

فرماندار الیگودرز در پایان از تلاش‌های نماینده سابق و همچنین نماینده فعلی شهرستان الیگودرز در مجلس شورای اسلامی در جهت پیگیری مباحث مختلف شهرستان قدردانی کردند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=87923

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام ودرود برفرماندار اخلاقی ومردمی .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.