تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

۲۱۹۷ شغل در شهرستان کوهدشت ایجاد می‌شود/کوهدشت بالاترین نرخ بیکاری را در سطح استان دارد

  • کد خبر : 88176
  • 16 شهریور 1395 - 12:43

  به گزارش میرملاس؛نور محمد فردی بیرانوند فرماندار کوهدشت در رابطه با وضعیت اشتغال در کوهدشت اظهار داشت: شهرستان کوهدشت بالاترین نرخ بیکاری را در سطح استان دارد. وی اصلی‌ترین مشکل شهرستان کوهدشت را بیکاری دانست و افزود: متأسفانه افراد بیکار این شهرستان اغلب فاقد شغل و مهارت هستند که بانک‌ها باید در جهت اشتغال […]

139409121013053786638524

 

به گزارش میرملاس؛نور محمد فردی بیرانوند فرماندار کوهدشت در رابطه با وضعیت اشتغال در کوهدشت اظهار داشت: شهرستان کوهدشت بالاترین نرخ بیکاری را در سطح استان دارد.

وی اصلی‌ترین مشکل شهرستان کوهدشت را بیکاری دانست و افزود: متأسفانه افراد بیکار این شهرستان اغلب فاقد شغل و مهارت هستند که بانک‌ها باید در جهت اشتغال آن‌ها حمایت کنند.

فرماندار کوهدشت با اشاره به اینکه امسال دستگاه‌های اجرایی مختلف برای دو هزار و ۱۹۷ نفر در شهرستان شغل ایجاد می‌کنند، عنوان کرد: میزان ارزیابی عملکرد مدیران در پایان سال به جذب اشتغال بستگی دارد.

وی در رابطه با اعتبارات عمرانی بخش کوهنانی نیز بیان کرد: ۹۰۰ میلیون تومان برای عمران شهری و زیباسازی و یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای پمپاژ آب این بخش تخصیص داده‌شده است.

فردی بیرانوند تصریح کرد: امسال سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای عمران شهری، اصلاح، شبکه آب‌رسانی و راه روستایی به بخش کوهمانی اختصاص‌یافته است.

وی با تأکید بر اینکه سیاست دولت توجه و خدمت به مناطق محروم است، گفت: توجه به تعمیر و احداث مسکن، وام‌های خوداشتغالی ازجمله خواسته‌های مردم این شهرستان است.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=88176

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 5انتشار یافته : ۲
  1. الکی

  2. اگر این شغلها واقعا به مردان جوانی که تازه ازدواج کرده اند تعلق بگیرد یعنی دو هزار خانواده از بیکاری نجات پیداکرده اندو اگر این کار فقط وعده نباشد عالی است

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.