تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

سد«معشوره» اجرایی می‌شود

  • کد خبر : 88326
  • 26 شهریور 1395 - 13:11

  وزیر نیرو از اجرایی شدن سد معشوره در شهرستان کوهدشت خبر داد. به گزارش میرملاس حمید چیت چیان با اشاره به اجرای سد معشوره در شهرستان کوهدشت اظهار داشت: در حال حاضر در حال تکمیل مطالعات این سد در وزارت نیرو هستیم. وی با تاکید بر اینکه به محض تکمیل مطالعات سد معشوره، این سد […]

chit-chian

 

وزیر نیرو از اجرایی شدن سد معشوره در شهرستان کوهدشت خبر داد.

به گزارش میرملاس حمید چیت چیان با اشاره به اجرای سد معشوره در شهرستان کوهدشت اظهار داشت: در حال حاضر در حال تکمیل مطالعات این سد در وزارت نیرو هستیم.

وی با تاکید بر اینکه به محض تکمیل مطالعات سد معشوره، این سد اجرایی خواهد شد عنوان کرد: به طور حتم بعد از پایان مطالعات سد معشوره، بلافاصله کار اجرایی آن آغاز می شود.

وزیر نیرو به زمان اجرایی شدن این سد اشاره نکرد و گفت: به طور حتم ما به مردم کوهدشت قول خواهیم داد که سد معشوره را اجرایی کنیم.

چیت چیان در ادامه سخنان خود به اجرای سد بختیاری در استان لرستان اشاره کرد و گفت: به زودی عملیات اجرایی این سد نیز در استان آغاز می شود.

وی همچنین به موضوع عدم تخصیص آب به لرستان از حوزه کرخه اشاره کرد و گفت: ما این موضوع را به طور کامل رد می کنیم چرا که بیشترین تخصیص آب حوزه کرخه برای مردم لرستان است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=88326

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۲
  1. اقای وزیر مطالعات سد قبلا انجام گرفته جنابعالی از ترس استیضاح توسط نمایندگان خوزستان می خوای ظرفیت سد رو تغییر بدی برای تولید برق ……….. لطفا مطالعه نمی خوایم و مکان سد رو هم خراب نکن بعد از دولت شما شاید وزیری جرات کنه مجوز اخداث سد رو برای کشاورزی بده و نماینده بعدی فهم این رو داشته باشه که سد غیر از کشاورزی صرفا از بین بردن مکان ایده ال سد معشوره است

  2. با احترام به وزیر محترم
    سی سال مطالعه یک طرح بس نیست

    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.