تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

۱۳۰ نفر از دانش آموزان ایتام منطقه طرهان تحت پوشش حمایت خیرین قرار گرفتند

  • کد خبر : 88336
  • 26 شهریور 1395 - 22:44

رئیس اداره آموزش و پرورش طرهان گفت : در آستانه سال تحصیلی جدیدو آغاز جشن عاطفه ها به همت یک خیر نیک اندیش، ۱۳۰دانش آموز ایتام و نیازمند این منطقه تا پایان تحصیلات دوره دوم متوسطه تحت حمایت مالی قرار گرفتند . تیمور هاشمی افزود : در همین راستا از طرف این خیر محترم ، […]

_1__3658198
رئیس اداره آموزش و پرورش طرهان گفت : در آستانه سال تحصیلی جدیدو آغاز جشن عاطفه ها به همت یک خیر نیک اندیش، ۱۳۰دانش آموز ایتام و نیازمند این منطقه تا پایان تحصیلات دوره دوم متوسطه تحت حمایت مالی قرار گرفتند . تیمور هاشمی افزود : در همین راستا از طرف این خیر محترم ، پوشاک و لوازم التحریر مورد نیاز این دانش آموزان تامین و در روزهای آتی به آنها تحویل داده خواهد شد.
وی توسعه عدالت آموزشی را از جمله سیاست های آموزش و پرورش برشمرد و خاطر نشان کرد : با توسعه مشارکت های همه جانبه در دستگاه تعلیم و تربیت و استفاده از ظرفیت خیرین حقیقی و حقوقی تحقق این سیاست تسهیل خواهد شد . هاشمی تاکید کرد : دانش آموزان ایتام و نیازمند حق دارند مانند سایر دانش آموزان با حفظ شان وشخصیت خود از امکان ادامه تحصیل بهره مند شوند و حمایت های مالی خیرین از این دانش آموزان ضمن کمک به شکوفایی استعدادهای بالقوه این دانش آموزان به ترویج فرهنگ انفاق در جامعه کمک نماید . وی در پایان از مشارکت خیرین در کمک به دانش آموزان محروم و نیازمند تقدیر کرد ابراز امیدواری کرد تا در مسیر اعتلای علمی و فرهنگی دانش آموزان نیازمند و مستعد هیج مانعی ایجاد نشود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=88336

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.