تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

بهره مندی۵۴ درصد روستاهای شهرستان کوهدشت از نعمت گاز

  • کد خبر : 88352
  • 27 شهریور 1395 - 12:55

  فرماندار کوهدشت گفت: ۵۴ درصد جمعیت روستایی شهرستان از نعمت گاز بهره‌مند هستند. به گزارش میرملاس ؛ فردی بیرانوند گفت: با افتتاح این طرح ۲۷۹ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۱۳۰۰ نفر از نعمت گاز بهره‌مند شدند. وی با بیان اینکه برای افتتاح گازرسانی به این روستاها ۲ میلیارد و ۱۷۷ میلیون تومان اعتبار هزینه […]

1449092169

 

فرماندار کوهدشت گفت: ۵۴ درصد جمعیت روستایی شهرستان از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

به گزارش میرملاس ؛ فردی بیرانوند گفت: با افتتاح این طرح ۲۷۹ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۱۳۰۰ نفر از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه برای افتتاح گازرسانی به این روستاها ۲ میلیارد و ۱۷۷ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است، افزود: در حال حاضر ۵۴ درصد جمعیت روستایی شهرستان دارای گاز هستند.

فرماندار کوهدشت در ادامه با بیان اینکه امسال در دولت تدبیر و امید و با حمایت استاندار لرستان ۳۷ میلیارد تومان به این شهرستان اختصاص یافته گفت: این مبلغ برای ۱۶۱ پروژه تخصیص یافته است و از این حیث رتبه سوم را در استان داریم.

فردی بیرانوند افزود: از ۳۷ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته به شهرستان ۲۱ میلیارد تومان مربوط به توازن منطقه‌ای است.

وی گفت: آب شرب، کشاورزی و راه مشکلات اساسی شهرستان هستند؛ ۲۰ حلقه چاه در شهرستان وجود دارد که ۲۵۰ لیتر در ثانیه دبی آنهاست.

فرماندار کوهدشت افزود: در حال حاضر ۳۰ درصد خطوط آبرسانی شهرستان فرسوده هستند و نیازمند بازسازی که در این بین توجه ویژه مسئولین را می‌طلبد.

فردی بیرانوند افزود: کار گازرسانی به ۱۳ روستای شهرستان نیز در دست اقدام است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=88352

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. با سلام.این آبادانی همراه با هزینه های گزاف برا همشهریان عزیز بوده . از جمله پول هایی که به تاراج بردن ( دویست و پنجاه هزار تومان بابت پایان کار به بخشداری ها که اصلاً به آنها مربوط نمی باشد(طبق گفته اقای خرم آبادی) . چهار ده هزار تومان بابت کندن چاله کنتور گاز که اصلا نباید از مردم دریافت میشد و…. البته این ارقام مربوط به روستاهای منطقه طرهان مثل گراب، دم روستان، بابا گرد علی، و چند مورد دیگر) بنده خود پیگیر این مسئله بودم و همراه با مدرک ثابت هم شد.اما مثل همیشه مردم ما کمر همت بر پوشاندن این واقعیت ها بستند و متاسفانه این مسئله نیز مانند دیگر مسائل به سرانجام نرسید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.