تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

رونق تولید و بهبود وضعیت اشتغال در گرو جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی است

  • کد خبر : 88396
  • 28 شهریور 1395 - 8:07

به گزارش میرملاس جلسه ستاد تسهیل در سرمایه گذاری لرستان با حضور استاندار لرستان در سالن جلسات فرمانداری کوهدشت برگزار شد. این ستاد به ریاست مهندس هوشنگ بازوند استاندار لرستان و با حضور فرماندار کوهدشت، نماینده مردم کوهدشت و رومشگان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه کوهدشت برخی مدیران استانی و شهرستانی در فرمانداری کوهدشت […]

6-2

به گزارش میرملاس جلسه ستاد تسهیل در سرمایه گذاری لرستان با حضور استاندار لرستان در سالن جلسات فرمانداری کوهدشت برگزار شد. این ستاد به ریاست مهندس هوشنگ بازوند استاندار لرستان و با حضور فرماندار کوهدشت، نماینده مردم کوهدشت و رومشگان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه کوهدشت برخی مدیران استانی و شهرستانی در فرمانداری کوهدشت برگزار شد.

در این جلسه استاندار لرستان ضمن تاکید بر رفع موانع سرمایه گذاری در کوهدشت گفت: یکی از راه های کاهش بیکاری در کوهدشت سرمایه گذاری بخش خصوصی است و باید در این خصوص زمینه برداشتن موانع آن فراهم شود. هوشنگ بازوند اظهار داشت: رونق تولید و بهبود وضعیت اشتغال در استان در گرو جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

وی ادامه داد: در این زمینه همه دستگاههای مرتبط باید احساس مسئولیت کرده و پای کار بیایند تا بتوان به نتیجه مطلوب رسید.استاندار لرستان با بیان اینکه  ۳۰۴ واحد تولیدی استان باید احیا شود،افزود:برخی از واحدهای تولیدی شهرستان با مشکلات مالی روبرو هستند که در این جلسه مشکلات ۱۳ واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این جلسه سرمایه‌گذاران مشکلات خود را با بانک‌ها برطرف کردند و در مورد آنها تصیم‌گیری شد.بازوند گفت: از این ۱۳ واحد ۱۱ مورد تصمیم‌گیری شد که بانک‌ها تسهیلات آنها را بپردازند و برای پرداخت مالیات برابر قانون با آنها کنار بیایند و سودهای جرائم را ببخشند.

وی با بیان اینکه ۲ مورد از این واحدها در استان بررسی می‌شود به دلیل اینکه کار کارشناسی آنها انجام نگرفته بود، اظهار کرد: بحث استمهال از سوی برخی واحدها مطرح شد که قرار شد با بانک مرکزی برای رفع این مشکل صحبت شود.

بازوند اضافه کرد:  در شهرستانی که بحران بیکاری دارد و مردم از این مسئله رنج می‌برند نیازمند مدیران ریسک‌ پذیر برای عبور از این بحران هستیم.وی با بیان اینکه اگر در بحث اشتغال کوتاهی شود خیانت کرده‌ایم،گفت:  طی ۲ سال باید ۳۰۴ واحد تولیدی استان احیا شود و این تعهد را داده‌ایم. وی گفت: ظاهر ناحیه صنعتی کوهدشت باید درست شود تا سرمایه‌گذار رغبت به سرمایه‌گذاری داشته باشد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=88396

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.