تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس: مدیریت درستی در اشتغال روستایی انجام نشده است

  • کد خبر : 88406
  • 28 شهریور 1395 - 8:28

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس گفت: اشتغال در روستاها تایر عمده ای در اقتصاد خواهد داشت. به گزارش میرملاس به نقل از ایسنا دکتر محمد بیرانوندی اظهار کرد: روستائیان یک گروه مولد هستند که هم‌اکنون سهم عمده‌ای در پویایی اقتصاد دارند اما در روستاها ساماندهی درستی صورت نگرفته و به مرور […]

img_6534

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس گفت: اشتغال در روستاها تایر عمده ای در اقتصاد خواهد داشت. به گزارش میرملاس به نقل از ایسنا دکتر محمد بیرانوندی اظهار کرد: روستائیان یک گروه مولد هستند که هم‌اکنون سهم عمده‌ای در پویایی اقتصاد دارند اما در روستاها ساماندهی درستی صورت نگرفته و به مرور زمان به بهره‌وری کافی که انتظار می‌رود نرسیده‌اند.

وی با بیان اینکه علت این مسأله نبود دانش کافی و یا کمبود اعتبار بوده است، افزود: متأسفانه مدیریت درستی در امر اشتغال روستایی انجام نشده و چنانچه کاری هم انجام شده زیاد قوی نبوده است.

بیرانوندی یادآور شد: با توجه به پتانسیلی که در روستاها وجود دارد اعم از نیروی انسانی و قابلیت‌های طبیعی نیاز است علاوه بر آموزش، اعتبار لازم را به روستاها بدهند و چنانچه این مهم انجام شود قطعاً شاهد رونق چشمگیر اشتغال در روستاها خواهیم بود و این نیز تاثیر عمده‌ای در اقتصاد خواهد داشت.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس با بیان اینکه علاوه بر اشتغال روستاها به توسعه اقتصادی اعتقاد دارم، بیان کرد: در این مسیر مدیریت خوب دیده نشده و چنانچه خوب مدیریت شود، لرستان استعدادش بیش از سایر استان‌هاست و به نتیجه خواهیم رسید.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=88406

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.