تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

آزادی ۱۵ محکوم غیرعمد لرستانی به مناسبت دهه‌‍ ولایت

  • کد خبر : 88442
  • 29 شهریور 1395 - 13:04

  مدیرعامل ستاد دیه لرستان از آزادی ۱۵ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد این استان در دهه ولایت خبرداد. به گزارش میرملاس ، توکل شاکرمی از آزادی ۱۵ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد این استان در دهه ولایت خبرداد. وی در تشریح وضعیت این مددجویان واجد شرایط گفت: تعداد ۲ نفر از این زندانیان به دلیل […]

336456_485-31rcdd5860ss9czts9ep6o

 

مدیرعامل ستاد دیه لرستان از آزادی ۱۵ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد این استان در دهه ولایت خبرداد.

به گزارش میرملاس ، توکل شاکرمی از آزادی ۱۵ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد این استان در دهه ولایت خبرداد.

وی در تشریح وضعیت این مددجویان واجد شرایط گفت: تعداد ۲ نفر از این زندانیان به دلیل دیه ناشی از تصادف و ۱۳ محبوس را نیز بدهکاران مالی ناشی از صدور چک تشکیل می‌دادند.

مدیرعامل ستاددیه لرستان کل بدهی این ۱۵ زندانی را نزدیک به ۱۵ میلیارد ریال اعلام کرد و یادآور شد: خوشبختانه با تلاش کمیته صلح و سازش این نهاد مردمی نزدیک به  ۵ میلیارد ریال از مجموع بدهی اعلام شده از سوی شکات و اولیای دم گذشت رضایتمندانه اخذ شد.

شاکرمی با اشاره به جمعیت ۳۸۳ نفری محکومان غیرعمد استان اظهار کرد: بدهی این افراد رقمی معادل ۳۵۰ میلیارد ریال است که تسریع در روند آزادی‌شان در گرو همکاری طلبکاران و تلاش خانواده‌های زندانیان در تامین بخشی از بدهی است.

وی در تفکیک جرایم محکومان حاضر در زندانهای استان گفت: از مجموع مددجویان تحت حمایت ستاددیه هم‌اکنون ۳۵ نفر بابت عدم توانایی در تامین دیه محکومی به جهت تصادفات رانندگی یا حوادث کارگاهی و ۲۹۲ نفر هم باعناوین مختلف ناشی از بدهی‌های مالی روانه حبس شده‌اند که تسریع در روند آزادی آن‌ها بیش از هر امری به همکاری طلبکاران و همت خانواده این افراد در تامین بخشی از محکوم‌به بستگی دارد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=88442

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.