تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
8

اجرای شبکه فیبر نوری در ۴ شهرک صنعتی استان لرستان

  • کد خبر : 88463
  • 29 شهریور 1395 - 18:37

  مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان از اجرای شبکه فیبر نوری در چهار شهرک صنعتی این استان خبر داد. به گزارش میرملاس ، فرزاد محمدی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نشست مشترک شرکت شهرک های صنعتی لرستان با مدیر عامل شرکت مخابرات استان اظهار داشت: این نشست با حضور نمایندگان […]

1903880

 

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان از اجرای شبکه فیبر نوری در چهار شهرک صنعتی این استان خبر داد.

به گزارش میرملاس ، فرزاد محمدی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نشست مشترک شرکت شهرک های صنعتی لرستان با مدیر عامل شرکت مخابرات استان اظهار داشت: این نشست با حضور نمایندگان شرکت مخابرات و در راستای حمایت از سرمایه گذاران و واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی و حل مشکلات مخابراتی شهرکها برگزار شد.

وی با اشاره به نقش شهرک­ها و ناحیه های صنعتی در توسعه و رونق صنعت استان بیان داشت: امیدواریم با همکاری و تعامل دستگاههای اجرایی با این شرکت گام مهمی را در رفع کردن مشکلات این بخش بر داریم و شاهد رشد روزافزون در حوزه صنعتی استان  و ارائه خدمات بهتر به صنعتگران و متقاضیان بخش صنعت باشیم.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان گفت: در این نشست پیرو تفاهم نامه های منعقد شده بین دو شرکت از جمله اجرای فیبر نوری و شبکه های داخلی شهرکهای صنعتی، وضعیت پیشرفت فیزیکی و مشکلات فرآروی پروژه های مورد بررسی قرار گرفت.

محمدی گفت: در این راستا پروژه های فیبر نوری شهرکهای صنعتی کوهدشت، پلدختر، الیگودرز و الشتر با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد تکمیل و تحویل دادده شده است.

وی بیان داشت: پروژه های فیبر نوری ناحیه صنعتی مرزیان و شبکه داخلی شهرک صنعتی الیگودرز با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در حال اجرا هستند.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان یادآور شد: در این نشست مقرر شد پروژه های فیبر نوری شهرکهای صنعتی شماره دو دورود و اشترینان که به دلیل وجود معارض تعطیل بوده اند با تشکیل جلسه مشترک با حضور مدیران عامل هر دو شرکت و فرمانداران شهرستانهای دورود و اشترینان اجرا شوند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=88463

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.