تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

زنگ «مهر و مقاومت» با حضور ۳۳۰ هزار دانش‌آموز لرستانی نواخته شد

  • کد خبر : 88623
  • 03 مهر 1395 - 12:13

  به گزارش میرملاس ؛ صبح شنبه به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۹۶ – ۹۵  زنگ مهر و مقاومت در هنرستان آفرینش شهر خرم آباد نواخته شد. مراسم آغاز سال تحصیلی جدید با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده وزارت آموزش و پرورش، استاندار لرستان، نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی، […]

9s9b3925

 

به گزارش میرملاس ؛ صبح شنبه به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۹۶ – ۹۵  زنگ مهر و مقاومت در هنرستان آفرینش شهر خرم آباد نواخته شد.

مراسم آغاز سال تحصیلی جدید با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده وزارت آموزش و پرورش، استاندار لرستان، نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، فرماندار خرم آباد و دانش آموزان خرم آبادی برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در این مراسم اظهار داشت: یاد و خاطره ۹۰۷ شهید دانش آموز لرستانی و ۱۸۷ شهید فرهنگی استان را گرامی می داریم.

گودرز کریمی فر با بیان اینکه پروژه مهر یک فرهنگ سازمانی و مهمترین فرآیند و رخداد تحصیلی است، گفت: تقریبا ۴۰ میلیون خانوار در پروژه مهر و بازگشایی مدارس با آموزش و پرورش در ارتباط هستند.

وی با اشاره به اینکه در کشور حدود ۱۳ میلیون دانش آموز، ۲۶ میلیون اولیا دانش آموز و یک میلیون فرهنگی وجود دارد، افزود: سهم آموزش و پرورش لرستان از این تعداد ۳۳۰ هزار دانش آموز در مقاطع تحصیلی مختلف، ۶۶۰ هزار اولیاء دانش آموز و حدود ۳۰ هزار فرهنگی است.

 

9s9b3618

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=88623

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.