تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

مدیر کل ورزش و جوانان: رتبه ۲۹ لرستان در سرانه ورزشی/ فاصله ۲۳ سانتی‌متری با میانگین کشور

  • کد خبر : 89074
  • 12 مهر 1395 - 9:38

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: لرستان در بخش سرانه ورزشی رتبه ۲۹ کشور را داشته و در این زمینه حدود ۲۳ سانتی‌متر با میانگین کشور فاصله دارد. به گزارش میرملاس به نقل از مهر، علی یاور عزیزپور ظهر یکشنبه در مراسم تجلیل از قهرمانان پارالمپیک ریو به موفقیت های اخیر اداره کل ورزش و […]

2191470

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: لرستان در بخش سرانه ورزشی رتبه ۲۹ کشور را داشته و در این زمینه حدود ۲۳ سانتی‌متر با میانگین کشور فاصله دارد.

به گزارش میرملاس به نقل از مهر، علی یاور عزیزپور ظهر یکشنبه در مراسم تجلیل از قهرمانان پارالمپیک ریو به موفقیت های اخیر اداره کل ورزش و جوانان استان اشاره کرد و اظهار داشت: این اداره کل در حوزه پژوهش جزو دستگاه های برتر وزارت ورزش و جوانان شناخته شد، همچنین جزو پنج استان برتر کشور از حیث کمیت طرح های عمرانی افتتاح شده بوده است.

وی با یادآوری اینکه ۱۰ نفر از ورزشکاران لرستانی موفق به کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک شدند، افزود: این در حالی است که در دوره گذشته این مسابقات پنج نفر از ورزشکاران لرستانی موفق به کسب سهمیه شده بودند.

لرستان در بخش سرانه ورزشی رتبه ۲۹ کشور را دارد

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان تعداد عناوین قهرمانی کسب شده توسط ورزشکاران لرستانی در سال ۹۳ را ۶۳۳ عنوان برشمرد و گفت: تعداد عناوین قهرمانی استان در سال ۹۴ به هزار و ۱۵۲ عنوان در سطوح مسابقات ملی، آسیایی و جهانی رسید.

عزیزپور با اشاره به اینکه لرستان در بخش سرانه ورزشی رتبه ۲۹ را از بین استان های کشور دارد، اضافه کرد: سرانه ورزشی استان حدود ۲۳ سانتی متر از میانگین کشور فاصله دارد.

وی به رشد دو برابری میزبانی مسابقات ورزشی در لرستان نسبت به سال ۹۳ اشاره کرد و گفت: در سال ۹۳ حدود ۵۶ مسابقه ورزشی به میزبانی لرستان برگزار شد که این رقم در سال ۹۴ به ۱۱۳ مورد رسید و طی تابستان امسال هر روز میزبان حدود هزار ورزشکار در استان بوده ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان به افزایش تعداد تیم های استان در لیگ های ورزشی اشاره کرد و گفت: تعداد تیم های استان در لیگ ها طی سال ۹۳ حدود ۳۲ تیم بود که در سال ۹۴ به ۴۹ تیم رسید.

۱۶۱ هزار متر مربع فضای ورزشی در استان در حال ساخت است

عزیزپور با اشاره به اینکه در حال حاضر ۹۹۳ هزار متر مربع فضای ورزشی در استان وجود دارد، بیان داشت: یک سوم از این فضاها توسط بخش خصوصی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه بناست ۱۵۵ هزار متر مربع فضای ورزشی توسط اداره کل ورزش و جوانان استان در قالب برنامه اقتصاد مقاومتی تا پایان خرداد ۹۶ به سرانجام برسد، تصریح کرد: در حال حاضر ۱۶۱ هزار متر مربع فضای ورزشی در استان در حال ساخت بوده که ۱۵۵ هزار متر مربع آن بر عهده اداره ورزش و جوانان است و با این اقدام ۱۱ سانتی متر به سرانه ورزشی استان اضافه می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان سرانه ورزشی استان را حدود ۵۰ سانتی متر دانست و افزود: با بهره برداری از ۱۶۱ هزار متر مربع فضای ورزشی در دست ساخت ۱۱ سانتی متر به سرانه ورزشی استان اضافه می شود.

عزیزپور در بخش دیگری از صحبت های خود به انتقاد برخی رسانه ها از عملکرد ورزش و جوانان استان واکنش نشان داد و گفت: تعداد محدودی از رسانه ها منتقد ما بوده هرچند که انتقاد لازم است ولی برخی رسانه ها جز ضعف ها چیز دیگری نمی بینند به طوری که آنقدر انتقاد کرده اند که کار آن ها دیگر یکنواخت شده است لذا از رسانه ها انتظار داریم این مسیر خود را عوض کنند.

وی افزود: همچنین از ورزشکاران و قهرمانان انتظار می رود هزینه هایی که برای آن ها صرف شده را دیده و با اظهار نظرهایی این خدمات را نادیده نگیرند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=89074

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. چرا روتون نمیشه بگید رتبه آخر رو دارید ؟؟ قابل توجه استاندار محترم ورزشی ، و پر کارو کار بلد : جناب استاندار خواهشمندیم هر کسی را به کار خود بگمارید و مثل شاعباس صفوی خود بصورت سر زده به بعضی ادارات کل سر کشی نمایید تا وضعیت اسفبار بعضی مدیران استان برایتان روشنتر گردد بقول اون شب گردی که توسط نیروهای شاعباس دستگیر و بعدا شاه را شناخت : ما همه کردیم کار خویش را !! آخر ای رفیق بجنبان ریش را !! جناب مهندس بازوند عزیز اینجانب بعنوان یک بسیجی و جانباز و مربی فوتبال اولین کسی بودم که بخاطر حسن انتصاب جنابعالی بعنوان استاندار در بین همکاران اقدام به پخش شیرینی نمودم و فقط چون دورادور شما را میشناختم و دل در گرو آبادانی استانم لرستان عقب نگهداشته شده داشته و دارم بشما و عملکردتان اعتقاد دارم ولی مهندس عزیز باور کن با این مدیران ضعیف هم خود نابود میشوید و هم این راه که میروید به تر کستان است !! سالم باشید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.