تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

چند مدرسه و کلاس عشایری افتتاح شد

  • کد خبر : 89077
  • 12 مهر 1395 - 10:17

به گزارش میرملاس با حضور مدیرکل امور عشایر ، معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش، معاونت اداره کل نوسازی مدارس، فرماندهان سپاه ناحیه عشایری، ریاست، فرهنگیان و جمعی از دانش آموزان اداره آموزش و پرورش منطقه عشایری استان لرستان، آموزشگاه دو کلاسه شهدای تاف افتتاح گردید. نصراله بازگیران ریاست اداره آموزش و پرورش […]

6

به گزارش میرملاس با حضور مدیرکل امور عشایر ، معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش، معاونت اداره کل نوسازی مدارس، فرماندهان سپاه ناحیه عشایری، ریاست، فرهنگیان و جمعی از دانش آموزان اداره آموزش و پرورش منطقه عشایری استان لرستان، آموزشگاه دو کلاسه شهدای تاف افتتاح گردید.

5

نصراله بازگیران ریاست اداره آموزش و پرورش منطقه عشایری استان لرستان در ابتدای این مراسم ضمن خوش آمدگویی به مدعوین و حضار با تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی ۹۶-۹۵، ارتقای وضعیت تعلیم و تربیت را مستلزم مشارکت والدین دانستند. بازگیران در سخنان خود با اشاره به فضای آموزشی مناسب به عنوان مهمترین عامل تأثیرگذار در روند آموزش، با بیان آماری از آموزشگاه های ساخته شده و در حال ساخت، از اقدامات مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرکل نوسازی مدارس استان لرستان در این راستا تقدیر نمودند.

همچنین مدرسه یک کلاسه شهید فریدون مرادی روستای فاضل آباد سادات از توابع بخش محروم میربگ جنوبی شهرستان دلفان افتتاح شد.

2

این آموزشگاه با همکاری اداره آموزش و پرورش منطقه عشایری استان لرستان و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در راستای محرومیت زدایی از مناطق محروم کشور با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال احداث شد.

بازگیران در این مراسم با تقدیر از مساعدتهای مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء، به ساخت این مدرسه در مدت زمانی کوتاه اشاره کرد و گفت: بسیار خوشحال و خرسندیم که دانش آموزان این منطقه در سال جاری روند علم آموزی خود را در فضای آموزشی استاندارد سپری خواهند کرد.

4

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=89077

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.