تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
9

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خبر داد: شکل‌گیری ۱۸ واحد بزرگ صنعتی در لرستان + پتروشیمی کوهدشت

  • کد خبر : 89090
  • 12 مهر 1395 - 21:36

  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از شکل‌گیری ۱۸ واحد بزرگ صنعتی در استان خبر داد. به گزارش میرملاس ، محمدرضا صفی‌خانی بیان کرد: در حال حاضر ۱۸ طرح بزرگ صنعتی در استان شکل گرفته است که هر کدام پیشرفت فیزیکی مختلفی دارند. وی اضافه کرد: با پیگیری‎هایی که در روند پیشرفت این […]

51386

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از شکل‌گیری ۱۸ واحد بزرگ صنعتی در استان خبر داد.

به گزارش میرملاس ، محمدرضا صفی‌خانی بیان کرد: در حال حاضر ۱۸ طرح بزرگ صنعتی در استان شکل گرفته است که هر کدام پیشرفت فیزیکی مختلفی دارند.

وی اضافه کرد: با پیگیری‎هایی که در روند پیشرفت این پروژه‌ها داریم امیدواریم در آینده‌ای نزدیک با تزریق منابع به این واحدها شاهد سرمایه‌گذاری موثری در استان‌مان باشیم و ارزش افزوده بخش صنعت و معدن بیشتر بتواند خود را نشان بدهد.

صفی‌خانی یادآور شد: از این طرح‌ها می‌توان به پتروشیمی کوهدشت اشاره کرد که ۱۲۰۰ میلیارد تومان در آن سرمایه‌گذاری شده و باید روند بهره‎برداری از آن تسریع یابد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان خاطرنشان کرد: همچنین سیمان سفید ازنا و آهک هیدراته پلدختر که از طرح‌های ملی بوده ازجمله این طرح‌هاست و چندین واحد صنعتی بزرگ دیگر هم در استان داریم که باید تعیین تکلیف شوند.

وی ادامه داد: در رابطه با فولاد و ذوب آهن ازنا نیز که مشکلی لاینحل مانده بود بعد از دوازده سال در حال پیگیری است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=89090

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 10در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۰
  1. با اسم دولت تدبیر وامید در حق حامیان دولت دکتر روحانی بی حرمتی روا داشتی کاش با این وصف قدرت ولد ویا حجت بیرانوند اصول گراهای معروف ماندگار می شدند وشاهد هم چون انتصاباتی نبودیم .

  2. ۱۸ طرح بزرگ صنعتی از جمله پتروشیمی کوهدشت و فولاد و ذوب اهن ازنا
    چه خواب و رویاهای قشنگی
    پس تا چند سال آینده بیکاری تو لرستان ریشه کن میشه 🙂 🙂 🙂
    همه میدونیم اینا فقط شعاره
    حالا چرا آقای رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان به “”شعار”” علاقه مند شده اند مشخص نیست
    شاید میخوان دور بعدی “”نماینده مجلس”” بشوند.
    البته دیگه این چیزا عجیب نیست ما به حوادث غیرمترقبه عادت کرده ایم و کاندیداهای نمایندگی مجلس در همین دوره و تأیید صلاحیت برخی که حتی اعمال خلاف شرع و عرف شون عیان بود واقعا با حوادث غیر مترقبه فرقی نداشت.

  3. واقعا” مدیران استانی در حق مردم دلفان بی انصافی وبی اعتنایی روا می دارند.

  4. با چند حرف قلمبه وسلمبه وظاهری حق به جانب این گونه نیست که به راحتی ۱۸ کارخانه بزرگ در لرستان راه اندازی می شود مدیری که از ماندگاری خود بر میز ریاست اطلاع آنچانی ندارد می بایست که این گونه بر ساز بی صدایش بدمدبا این گزافه گویی پس نه تنها مشکل بیکاری کوهدشت بلکه مشکل لرستان در عرض یک سال ایشان حل وفصل خواهدشد!!!!!!!!!!!!!

  5. از ماست که برماست خود کرده مستحق سرزنش وملامت است رای قابل تحسین مردم لرستان به دکتر روحانی نتیجه بی نتیجه اش را در این سازمان که پاتوق و پاشنه آشتیل اصول گرایان است به روشنی می ببنیم.

  6. به خدا به پیر به پیغمبر قسم اگر تک وتوکی در این سازمان به دکتر روحانی رای داده اند وتمام قد از ایشان دفاع کرده اند از نظر این سازمان گناه کبیره کرده اند وتا می توانند این افرادرا مورد بی عدالتی وظلم مضاعف قرار می دهند نمو نه آشکار وپیدایش اداره شهرستان دلفان می باشد اگر باور ندارید ویا خودرا به نداستن توجیه می کنید تحقیق کنید تا هر آن کس در او غل وغش باشد روسیاه عام وخاص شود.

  7. یک زمانی هرکس طرفدار احمدی نژاد بود ( مثلی معر و ف است به جیب راست خدا افتاده بود)ومی بایست بدون استثنا یا فرماندار می شد ویا استاندار ویا وزیر ومعاون وزیر وحتی کسی کابشن احمدی نژادی می پوشید جایگاه ویژ ه ای داشت وبرعکس آنها که به ایشان رای داده بودند هشت سال اصول گرایان مورد بغض وکینه دولت وقت بودند همه دیدییم شاهد بودیم که حتی کارمندان مورد باز خواست وآزار واذیست یک عده مخصوص قرار می گرفتند اما متا سفانه امروزه برعکس شده کسانیکه طرفدار دکتر روحانی بوده اند مورد بغض وکینه ولجبازی بعضی از مدیران استانی هستند سوال من از استاندار محترم ومعا ونت سیاسی وامنیتی ایشان این است که چه کسی باید پاسخ این معادله دومجهولی بدهد که این کجا آن کجا.

  8. از طریق دوستان با خبر شدیم کارمند غیر بومی واصول گرای پایداری به سبک احمدی نژاد (کوهدشتی ) سر پرست اداره بازرگانی شهرستان دلفان شده است متا سف ومتا ثر شدم واز اینکه نیروهای دلفانی طرفدار دکتر روحانی این گونه ونا جوانمردانه مورد هجمه و بی مهری وشماتت مدیر استانی قر ار می گیرند تسلیت می گیم.

  9. فرض میدانم اولا” از مدیر محترم این سایت تشکر وقدر دانی ویژه داشته باشم دوما” از تعصب سیاسی وبومی گزینی هم ولایتی عزیز کمال امتنان وسپاس را دارم وخواری وحذلان را برای کسانی آرزومندم که این گونه روی اعصاب وغیرت وتعصب مردم با بی اعتنایی راه می روند وان شا الله بزودی تاوانش را خواهند داد.

  10. این روزها ی پایان دولت دکتر روحانی عده ای از مدیران نا سپاس وبه اصطلاح نا جوانمرد با انتصاب حامیان احمدی نژاد درادارات دلفان دو دستی از رقیب تند رو وافراطی حمایت می کنند وبا عث ریزش حامیان دکتر روحانی می شوند نمونه اظهر من الشمس آن اداره بازرگانی دلفان است که باعث رنجش مردم رای دهنده ( ۸۰ درصد) به دولت تدبیر وامید شده است به خاطر این انتصاب نا مبارک ونا میمون به جد از استا ندار محترم و معاونت سیاسی امنیتی گله مند وخواستار تذکر شدید وبه جا به مدیر کل مربوطه می باشیم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.